Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت در پیامی به مناسبت روز جهانی سلامت نوشت: سلامت در کنار امنیت دو رکن اساسی آرامش ذهنی جامعه محسوب می‌شوند و در روزگار شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، اهمیت بهداشت و سلامت بیش از پیش برهمگان ثابت شده است.

بنابر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی سازمان بیمه سلامت،‌ محمد مهدی ناصحی در پیامی به مناسبت روز جهانی سلامت نوشت: «آن‌چه از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ در جهان برهمگان اثبات شد، توجه جدی به بهداشت عمومی و فردی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها نکته‌ای که در مسیر مبارزه با بیماری کووید ۱۹ همچنان مورد قبول تمام جوامع علمی است، استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری و توجه جدی به بهداشت عمومی و فردی است. این خود نشان دهنده اهمیت بهداشت و سلامت است که تمام مردم جهان را حول محور مبارزه با این ویروس منحوس گرد هم جمع می‌کند.

سلامت در کنار امنیت دو رکن اساسی آرامش ذهنی جامعه محسوب می‌شوند و در روزگار شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، اهمیت بهداشت و سلامت بیش از پیش بر همگان ثابت شده است.

سازمان بیمه سلامت در مسیر دشوار مبارزه با کووید ۱۹ براساس وظیفه ذاتی خود که حمایت از بیماران است، همانند همیشه در کنار بیمه شدگان قرار گرفت و تلاش کرد که هیچ بیماری رنج دیگری جز بیماری نداشته باشد. دسترسی عادلانه به خدمات سلامت، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مندی بیمه شدگان از جمله اهداف سازمان بیمه سلامت است که در دوران شیوع ویروس منحوس کرونا نیز سرلوحه اقدامات این سازمان بود.

مدافعان سلامت در تمام یک سال گذشته درمسیر مبارزه با ویروس کرونا ایستادگی کرده و مجاهدانه این میدان نبرد را پیموده‌اند. در این مسیر سخت، مدافعان سلامت شهدایی داشتیم که به روح بلند آنان درود می‌فرستیم و تلاش همه عزیزان در کادر بهداشت و درمان را ارج می‌نهیم و آرزوی بهبودی برای همه بیماران داریم.»/ ایسنا 

 

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید            

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سازمان بیمه سلامت ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۹۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان

به گزارش خبرنگار مهر، «بهرام عین اللهی» وزیر بهداشت امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر حادثه یا بیماری در هفت سال زندگی بچه ها رخ دهد، در بقیه عمر او باقی می ماند و می‌تواند سلامت او را مختل کند و به همین خاطر و بنابر پیشنهاد وزارت بهداشت، در هیات دولت طرحی به تصویب رسید که خدمات رایگان به کودکان در مراکز دولتی داده شود تا سلامت کودکان تامین شود و این مصوبه، به همه بیمارستان های وزارت بهداشت ابلاغ شده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: بنا داریم با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان، داروی مورد نیاز را تامین کنیم؛ لذا در زمینه داروی بیماری تالاسمی، افزایش تولید داشته‌ایم اما تمایلی برای استفاده از داروی خارجی وجود دارد که این را باید پزشک تشخیص بدهد.

وی ادامه داد: کمبودها را در داخل با اولویت شرکت‌های دانش‌بنیان تامین می‌کنیم.

در حال تکمیل…

کد خبر 6093984

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • «خدمات رایگان درمانی» برای تمام کودکان/ مشوق‌های طرح جوانی جمعیت
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون دستاوردی نوین در سازمان انتقال خون
  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی