Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اتصال به اینترنت در لپ تاپ یا کامپیوتر از روش‌های مختلفی امکان پذیر است که مهم‌ترین آن‌ها دو شبکه وای فای یا شبکه کابلی هستند. اما گاهی اوقات برای اتصال به اینترنت و استفاده از این شبکه ممکن کاربر به دو روش اصلی شبکه اینترنت دسترسی نداشته باشد، اما گوشی‌های اندرویدی و گوشی‌های آیفون دارای قابلیتی هستند که می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینترنت موجود در گوشی‌های هوشمند از دو طریق اتصال کابل و وای فای با سایر دستگاه‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود که شبکه بیسیم آن hotspot و شبکه کابلی tethering نامیده می‌شود. علاوه بر این نباید فراموش کرد که برخی مواقع سرعت شبکه گوشی بسیار بالاتر از اینترنت خطوط ثابت است.

در ادامه نحوه فعالسازی شبکه وای فای و اینترنت کابلی در گوشی‌های هوشمند را مشاهده کنید:

هات اسپات در گوشی‌های شرکت اپل

برای دسترسی به هات اسپات در گوشی‌های آیفون کاربر باید ابتداوارد بخش تنظیمات گوشی خود شده و وارد بخش Cellular شود. سپس وارد بخش تنظیمات Cellular Data Network شده و صفحه جدید را تا انتها پایین رود. سپس در بخش Personal Hotspot و بخش APN شناسه اپراتور خود را وارد کند.

به این ترتیب هات اسپات گوشی فعال شده و در صورتی که فرد به صفحه اصلی تنظیمات بازگردد عبارت هات اسپات را مشاهده خواهد کرد. با ورود به بخش هات اسپات کاربر باید گزینه Allow Other to Join را انتخاب کنند و در کادر پایینی رمز وای فای خود را مشاهده خواهد کرد. همچنین در صورتی که گوشی با کابل به لپ تاپ یا کامپیوتر متصل باشد و گزینه Allow Other to Join را فعال کرده باشد، دستگاه او از طریق کابل به اینترنت متصل خواهد شد.

هات اسپات در گوشی‌های اندرویدی

در گوشی‌های اندرویدی کاربر کافی است وارد بخش شبکه یا Network شود و روی عبارت Hotspot یا نقطه اتصال کلیک کند. در این بخش کاربر می‌تواند رمز وای فای خود را تغییر دهد یا دستگاه‌های متصل به گوشی خود را نیز مشاهده کند. علاوه بر این در همین محل گزینه اتصال از طریق کابل نیز وجود دارد که با اتصال کابل به گوشی فعال خواهد شد.

بیشتر بخوانید

جدیدترین بروزرسانی iOS 14 ایرادات بزرگ را برطرف می کند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه اینترنت گوشی هوشمند شبکه اینترنت هات اسپات هات اسپات وارد بخش وای فای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!

یک یوتوبر انگلیسی با استفاده از کامپیوتر، 10 هزار بار یورو 2024 را شبیه سازی کرد و احتمال قهرمانی هر تیم را استخراج کرد. 

طرفداری | جیمز آلکوت (یک یوتیوبر انگلیسی)، مراحل مختلف جام ملت های اروپا 2024 را 10000 بار شبیه سازی کرده است. 24 تیم ملی برتر اروپا در ابتدای ماه ژوئن به آلمان می روند تا برای کسب عنوان قهرمانی اروپا بجنگند. این شبیه ساز بر این باور است که کریستیانو رونالدو به احتمال زیاد به همراه کشورش پرتغال، دومین افتخار بزرگ خود را به دست خواهد آورد.

بر این اساس، کشورهای انگلیس، پرتغال و فرانسه سه مدعی اصلی برای کسب عنوان قهرمانی هستند و شبیه‌ساز ساخته شده توسط آلکوت بیشترین شانس قهرمانی را برای پرتغال قائل شده است. انگلیس، فرانسه و اسپانیا هم در رده های بعدی قرار دارند. 

نتیجه 10 هزار شبیه سازی

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • چرا کابل otg وصل نمیشه؟
  • رفع خستگی چشم با شستشوی یک دقیقه چشم
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • کاربردهای خلاقانه برای لپتاپ‌ها و کامپیوتر‌های قدیمی
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • کدام تیم قهرمان یورو 2024 می شود؟ نتیجه 10 هزار شبیه سازی با کامپیوتر!
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری