Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی امینی، تهیه کننده سریال گاندو در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تهیه سریال گاندو گفت: از پخش فصل یک گاندو تا تولید فصل ۲ آن حدود یک سال و نیم گذشت. این زمان زیاد به دلیل تعدد سوژه‌ و افزایش مطالبه مردمی بود. علاقه مردم برای ساخت این سریال وسواس گروه را در پرداخت سوژه‌ها بالا برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود شش تا هفت ماه تحقیق و پژوهش این سریال زمان برد و حدود یک سال نگارش متن زمان برد. حدود ۸ بار متن بازنویسی شد و در نهایت کار از دهم دی ماه نود و نه کلید خورد و تصویربرداری در تهران شروع شد. حجم پروداکشن این فصل نسبت به فصل قبل بیشتر شد و کار بسیار سختی بود.

وی درباره استقبال مردمی از گاندو گفت: استقبال مردم نشان داد که ذائقه مردم با این سوژه‌ها مقبول است و بعد از بخش گاندو مدل‌های مختلفی از این مضمون در شبکه خانگی رقم خورد و جای این ژانر در فیلم‌های ایرانی خالی بود. فکر می‌کنم فصل قبلی گاندو برای مخاطب ذائقه سازی کرد و همه اهالی حوزه فرهنگ و رسانه متوجه شدند که می‌شود در این ژانر خوراک خوبی برای مخاطب تهیه دید.

بیشتر بخوانید

«گاندو» مسیری جدید در سریال‌سازی ایجاد کرد/ ساخت سریالی برای ذهن مشغولی مخاطبان گاندو ۲ برگرفته از موضوعات واقعی است/ برخی ظرفیت شنیدن انتقاد را ندارند ناگفته‌های بازیگر سریال «گاندو»/ رهبانی: سعی کردم نقش مأمور امنیتی عاشق وطن را بازی کنم

تهیه کننده گاندو درباره پرداخت مطالبات مردمی در این سریال بیان کرد: برخی مسئولان ما نسبت به کشور‌های دیگر نگاه با ظرفیتی دارند. در سینمای غرب و فرهنگ فیلمسازی غرب مسیر سریال سازی در این ژانر به خوبی پیش می‌رود و در سریال‌های مختلف مسائل مختلف سیاسی به چالش کشیده می‌شود. اگر در سریال این مشکلات را مطالبه نکنیم از کجا مطالبه شود. باید نگاه مردم بالا رود. مشق نانوشته غلط ندارد. مسئولی که پشت میز نشسته و خدمت می‌کند ممکن است از چهار کار درست یک کار غلط هم انجام دهد و باید مسئول ظرفیت نشان دادن کار اشتباه را داشته باشد. اگر در سریالی به کار اشتباه پرداخته می‌شود برای اصلاح و جبران کار اشتباه است و نه چیز دیگر. کل دنیا با این موضوع کنار آمده اند که باید نقاط ضعف بررسی شود تا مسیر درست رقم بخورد.

امینی در ادامه افزود: توقع داریم به این مطالبه‌ها پاسخ داده شود و فیلمساز وظیفه‌اش تولید اثر با مطالبات مردم است. اگر اثر هنری با مطالبات مردم گره نخورد به نتیجه نمی‌رسد. گاندو مطالبه فراجناحی است شاید در هر فصلی به هر جناحی پرداخته شود. مطالبه فقط مردمی است و در هر فصلی هر شخصی مورد انتقاد قرار بگیرد.

وی در پایان درباره تهدید از برخی افراد توضیح داد: ادبیات تهدید برای این فصل و سال ۱۴۰۰ نیست؛ یعنی ما با تمام وجود به این مطالبه، تعریف و تولید اعتقاد داریم و دیگر در زمانی نیستیم که با مسائل به صورت غیر شفاف برخورد شود. ما مسیرمان را می‌رویم و قطعاً مشکلات فراوان در تولید داریم و در ادامه نیز خواهیم داشت. یک تیم ۲۰۰ نفره شبانه‌روز در حال تولید این سریال است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال گاندو رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است

رئیس‌کل دادگستری گیلان با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در حادثه آتش‌سوزی امام‌زاده ابراهیم شفت محرز شده است، گفت: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با ابراز تأسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم از تلاش‌های هلال‌احمر، اورژانس و تمامی نهادهایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد و از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش‌سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.
وی با تأکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک‌رسانی حادثه‌دیدگان از حداکثر امکانات استفاده نمایند.
رئیس‌کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه بر ضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تأکید شد.
حجت‌الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اظهار کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش‌سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت، برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • چرا ساترا به حذف «حشاشین» ورود کرد؟/ ترور را به ایران نسبت دادند!
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • حضور ۴ تن از مسئولان آذربایجان غربی در سامانه سامد
  • تداوم ورود موتورسیکلت‌‌ به داخل پیاده‌راه فردوسی سنندج ‌
  • شهرستان شدن«چمستان» مطالبه مردمی است
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!
  • برپایی میز خدمت در شهرستان زرندیه
  • سریال برد‌های الهلال در لیگ عربستان
  • امام جمعه شیراز : در مجلس ختم و فاتحه، موسیقی می‌نوازند / شراب‌خواری و قماربازی ضرر دارد / یک دانشمند گفته اگر نصف شراب‌فروشی‌ها تعطیل شود، به نصف بیمارستان‌ها نیاز نداریم
  • انتقاد شدید عباس آخوندی از ساخت و ساز در پارک لاله