Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،علی اصغری رئیس اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان آمل، از بازگشت موج جدید محدودیت‌های کرونایی در پاساژ‌های صنفی، تالار‌ها، رستوران‌ها و قهوه خانه‌ها در این شهرستان به دنبال شرایط بحرانی و قرمزشدن ناشی از این بیماری از روز شنبه ۲۱فروردین۱۴۰۰ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: ممنوعیت فعالیت همه پاساژ‌های صنفی شهرستان آمل به مدیران اتحادیه صنف پوشاک شهرستان اطلاع داده شده و طبیعتا" متصدیان واحد‌های صنفی از این وضعیت اطلاع پیدا کردند.

اصغری با تاکید بر اینکه البته از روز ۱۵فروردین به بعد فعالیت همه تالار‌های برگزاری جشن‌ها تا اطلاع بعدی ممنوع شد، افزود: فعالیت همه رستوران ها، کبابی‌ها، فست فود‌ها و قهوه خانه‌ها نیز تا عادی شدن شرایط فقط بصورت ارائه خدمات بیرون بر مجاز خواهد بود.

پلمب واحد‌های صنفی متخلف

اصغری رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل گفت: این تصمیم‌ها بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان و نیز شهرستان آمل در پی تغییر وضعیت شهرستان به حالت فوق حاد بیماری کرونا و قرمز شدن رنگ بندی در این شهرستان با اجرای محدودیت‌ها برای تمامی صنوف گرفته شده و از فردا شنبه ۲۱فروردین به طور جدی قابل اجرا است.

او افزود: فقط مشاغل گروه یک به شرط رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

اصغری گفت: همه واحد‌های صنفی برابر مصوبه ستاد کرونای استان و شهرستان ملزم به رعایت شیوه نامه‌ها و تصمیم‌های گرفته شده هستند و در صورت بی توجه بودن به مصوبات ستاد کرونا، با همکاری اتاق اصناف و نیروی انتظامی، با پلمب واحد صنفی خود مواجه خواهند شد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل، در عین حال از مدیران واحد‌های صنفی و مردم درخواست کرد برای عبور از شرایط قرمز کرونایی شهرستان، در اوج گیری دوباره این بیماری باید با رعایت شرایط اعمال شده در قطع زنجیره کرونا همکاری کنند.

در شهرستان آمل، ۵بیمارستان فعال این شهرستان به پذیرش بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

بیش از ۲۳۲نفر هم اکنون در مراکز درمانی این شهرستان به علت ابتلا به بیماری کرونا بستری هستند که در مقایسه با حدود دو هفته قبل که کمتر از ۶۰نفر بوده، با افزایش چندین برابری مواجه شده است.

متاسفانه اکنون بیش از ۵۰نفر در بخش ویژه بیمارستان‌های آمل به علت تشدید وضعیت کرونایی تحت درمان قرار دارند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت و معدن مازندران ویروس کرونا محدودیت های کرونایی واحد های صنفی شهرستان آمل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۲۹۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ یک مغازه ابزار یراق در شهرستان شفت دقایقی پیش آتش گرفت و ماموران آتش نشانی در تلاشند تا این حریق را مهار کنند.

همچنین از شهرستان سیاهکل هم خبر رسید که یک واحد مسکونی آتش گرفته است.

خبر در حال تکمیل شدن است.

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • آلرژی بهاری دارید؟ این مواد غذایی را بخورید
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی به علت تیراندازی عروسی در خرم‌آباد
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند