Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیعی می گوید 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جمع بازیکنان این تیم اعلام کرد از کیفیت میزبانی هندی ها اطلاع ندارند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، جعفر سمیعی، امروز جمعه همراه با محمد فیاض(عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس ) با حضور در ورزشگاه شهید کاظمی، در جمع سرخپوشان حضور پیدا کرد و آخرین تمرین نماینده ایران قبل از اعزام به هند، میزبان بازی‌های گروه پنجم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱، را به نظاره نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در جریان این حضور با بازیکنان نیز گفتگو کرد. وی در ابتدای صحبت‌های خود، سال نو را به بازیکنان تبریک گفت و برای همه مردم ایران به ویژه پرسپولیسی‌ها آرزوی سلامتی، برکت و رهایی از ویروس منحوس کرونا کرد تا همگان بتوانند به روال عادی زندگی خود برگردند.

وی در بخش بعدی صحبت‌های خود ادامه داد:

به شما پیروزی خوب و روحیه بخش برابر نساجی را هم تبریک می‌گویم. ما امیدواریم با این روندی که در آن قرار دارید، قهرمانی پیاپی پنجم را نیز از آن خود بکنید. قهرمانی که مثل همه قهرمانی‌های طول تاریخ پرسپولیس در زمین فوتبال رقم بخورد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد:

باشگاه با تلاشی که به کار بست، بهترین شرایط سفر از نظر تشریفات و پرواز را تدارک دیده است ولی هنوز از کیفیت میزبانی هندی‌ها اطلاع نداریم و امیدواریم با توجه به تضمین‌هایی که کنفدراسیون فوتبال آسیا داده است، بهترین اتفاقات رقم بخورد و هیچ دغدغه‌ای پیش نیاید.

سمیعی افزود:

در ارتباط با هتل، در جریان باشید، هتلی در اختیار گرفته‌ایم، همان است که الریان نیز در آن اسکان می‌یابد و یکی از بهترین امکان‌های موجود را در نظر گرفته‌ایم.

وی خاطر نشان کرد:

اطمینان داشته باشید که از دغدغه‌های مالی تیم و اعضای آن خبر داریم و عمده دغدغه ما در باشگاه نیز حل این مشکلات است. راهکارهایی را برای گذر سریع‌تر از این شرایط در نظر گرفته‌ ایم که امیدواریم زودتر تاثیرگذار شود. در راستای کاهش دغدغه‌های شما هم، برنامه این است که وقتی در هند به سر می‌برید، بخش دیگری از مطالبات را به حساب شما واریز کنیم، هرچند نشان داده‌اید با وجود مشکلات هم با تعصب کامل با تمام توان برای پرسپولیس، جنگیده‌اید.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:

البته شکی نیست که رمز اصلی موفقیت پرسپولیس، هماهنگی، دوستی و اتحاد است. اصولی که از پرسپولیس به هواداران و از هواداران به کالبد پرسپولیس تزریق می‌شود. قطعا کلید ادامه موفقیت‌ها نیز همین است. هر روز هم که جلوتر می‌رویم، این اتحاد و هماهنگی بیشتر می‌شود و هواداران هم به عنوان نقطه قوت پرسپولیس، در این راستا به ما کمک می‌کنند.

سمیعی همچنین از بازیکنان خواست که اگر صحبت یا سوالی دارند در جمع یا با خودش مطرح کنند که در جمعی صمیمانه به چند سوال پاسخ دادند و احمد نوراللهی و امید عالیشاه هم مطالبی را مطرح کردند. وی با ابراز امیدواری به دستیابی به موفقیت‌های بیشتر در سال ۲۰۲۱ و ۱۴۰۰ تصریح کرد: پرسپولیس  در این سال‌های اخیر، بهتر از همه تیم‌های آسیایی راه رسیدن به فینال آسیا را آموخته است و امیدواریم به یاری خدا، حمایت هواداران، همت بازیکنان، درایت کادر فنی و تلاش مدیران و پرسنل باشگاه، این بار قهرمانی لیگ قهرمانان توسط پرسپولیس ایران برای فوتبال ایران حاصل شود.

اخبار داغ 

اولین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (19 فروردین 1400) نوید مظفری: گل دوم پرسپولیس قطعاً آفساید بود / درباره گل اول خیلی نمی شود نظر داد ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت شوخی بوفون با بازیسازی خودش از عقب زمین در توئیتر ناصر الخلیفی: پیروزی مقابل بایرن مونیخ، برد مهمی در تاریخ باشگاه ما است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)

حجت الاسلام رحیمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری سالروز شهادت امام صادق (ع) در  ۲۷ بقعه متبرکه استان گفت: مراسم محوری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، شنبه ۱۵ اردیبهشت در امامزادگان باقریه بیرجند با حضور هیئت‌های  مذهبی انجام می‌شود.

او افزود: عزاداری، تلاوت قرآن کریم، سخنرانی، مداحی و حرکت هیئت‌های مذهبی به سمت امامزادگان از جمله برنامه‌های سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) است.  

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به نقش والای امام جعفر صادق (ع) در زنده نگه داشتن مذهب شیعه اظهار کرد: مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) با هدف ترویج مفاهیم دینی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!
  • اتفاق عجیب در آزادی/ این پرسپولیسی‌ها دیگر محبوب نیستند
  • پرسپولیسی‌های سابق دیگر در آزادی تشویق نمی‌شوند!
  • میزبانی ۲۷ بقعه متبرکه خراسان جنوبی از عزاداران شهادت امام صادق (ع)
  • فیلم هندی در پایان پرسپولیس - سپاهان (عکس)
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!