Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریدون شهبازیان آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی ایران طیِ حادثه‌ای دچارِ شکستگی لَگن و دست راست شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فریدون شهبازیان آهنگساز و تنظیم کننده موسیقی ایران طیِ حادثه‌ای دچارِ شکستگی لَگن و دست راست شد.
فریدون شهبازیان روز چهارشنبه 18 فروردین 1399 و در جریان ضبط موسیقیِ سریال تلویزیونیِ «یاور» دچار حادثه شد و لَگَن و دستِ راستش دچار شکستگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"جان پدر کجاستی" این بار در تلویزیون/ نخستین تیتراژ تلویزیونی با موسیقی افغانستان

 

شهبازیان در روزهای گذشته، روزانه 14 ساعت در استودیو مهر مشغول کار بود تا موسیقی متن و تیتراژ سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی را آماده کند. اما عصر روز چهارشنبهبه علت افتادن از پله‌های استودیو دچار شکستگی لگن و دست راست شد.

پس از انتقال به بیمارستان، تیم پزشکی نیاز به عمل فوری لگن را برای شهبازیان تشخیص داد.
شهبازیان اما نپذیرفت تا زیر تیغ جراحان برود. این آهنگساز به دلیل ضرورت آماده سازی موسیقی سریال برای پخش، با وجود اصرارِ عواملِ سریال «یاور» از بستری شدن و عمل جراحی امتناع کرد. این آهنگساز روز گذشته 19 فروردین 1400 از ساعت 8 صبح تا 8 شب به استودیو رفت و موسیقیِ 5 قسمت اول سریال را میکس و آماده نهایی کرد.

 

  ویدیوی بالا را حسین کرمانپور مدیرکل سازمان نظام پزشکی کشور منتشر کرده است. این ویدیو لحظه انتقال استاد شهبازیان به استودیو را نشان می‌دهد. موسیقیِ گذاشته شده بر این ویدیو متعلق به آلبوم «جام تهی» از ساخته‌های فریدون شهبازیان است.  

فریدون شهبازیان امروز جمعه 20 فروردین در بیمارستان مُحب تهران تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

حسین کرمانپور مدیرکل سازمان نظام پزشکی در یادداشتی درباره آسیب جسمیِ وارد شده به فریدون شهبازیان نوشت:

«فریدون شهبازیان از سرمایه‌های این دیار است. نسل او یک یک از بین ما می‌روند بدون آنکه قدر این کیمیاهای ناب را بدانیم. نسل شهبازیان نسل وجدانکاری هستند. انگیزه حیرت آور، علاقه و اراده، عشق به هنر و خلق و آفرینش اثر هنری یکی از برجسته‌ترین خاصیت‌های این مرد و مردان دوران اوست.

استاد شهبازیان در حالی که این روزها ساعت‌ها در استودیو مهر متعلق به حوزه هنری مشغول ضبط موسیقی متن و تیتراژ سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی بود عصر چهارشنبه 18 فروردین ماه 1400 به علت افتادن از پله های استودیو دچار شکستگی لگن و دست راست شد.
پس از انتقال به بیمارستان توسط پزشک نیاز به عمل فوری لگن تشخیص داده شد، چرا که شکستگی لگن جزو اورژانس‌های پزشکی است.

با این وجود به دلیل ضرورت آماده سازی موسیقی سریال برای پخش در ماه مبارک رمضان با وجود اصرار عوامل ساخت سریال مذکور به توجه ایشان به سلامتی خود و عمل فوری از بستری شدن و عمل جراحی امتناع و با وجود تحمل درد شدید به دلیل تعهد به هنرش دیروز پنج شنبه 19 فروردین از 8 صبح تا 8 شب موسیقی 5 قسمت اول سریال را میکس و آماده نهایی و بر سریال سینک کرد. ( شگفت انگیز است)

این استاد برجسته موسیقی کشورمان پس از دو روز تحمل درد و آماده کردن موسیقی سریال امروز جمعه 20 فروردین ماه در یکی از بیمارستانهای تهران بستری و تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.
برای او سلامتی، بهبود و طول عمر و برای پزشک ایشان توفیق بسیار طلب می‌کنیم.»

سریال «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی در ماه مبارک رمضان پخش می‌شود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فریدون شهبازیان فریدون شهبازیان فریدون شهبازیان موسیقی سریال دست راست شد دچار شکستگی شکستگی لگن عمل جراحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم، دانلود قسمت 6 اکازیون کامل، دانلود قسمت ۶ اکازیون، سریال اکازیون قسمت 6 ششم، دانلود قسمت ششم سریال اکازیون، دانلود قسمت جدید اکازیون با حجم نیمه رایگان در ادامه مطلب امکان پذیر است.

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم، دانلود قسمت 6 اکازیون، دانلود قسمت ۶ ششم اکازیون به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه ‌کنندگی حسین میرطاووسی و نویسندگی آن را حمزه صالحی برعهده دارد. این سریال در ژانر کمدی خانوادگی میباشد که در این سریال بازیگرانی همچون هادی کاظمی , ایمان صفا , نعیمه نظام دوست , مهدی هاشمی , غلامرضا نیکخواه و سمانه پاکدل به ایفای نقش پرداخته اند

بازیگران سریال اکازیون فصل 1:

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم (قسمت 6 اکازیون) اکازیون قسمت ۶ در این سریال هادی کاظمی , ایمان صفا , نعیمه نظام دوست , مهدی هاشمی , غلامرضا نیکخواه , سمانه پاکدل , رضا ناجی به ایفای نقش میپردازند

************************

برای دانلود سریال اکازیون قسمت 6 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 6 سریال اکازیون

*************************

دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم (قسمت 6 اکازیون) اکازیون قسمت ۶ قصه آن در دهه ۷۰ می گذرد، داستان رحیم است که قصد دارد برای ادامه تحصیل به کانادا برود اما متوجه می شود ممنوع الخروج شده و این اتفاق زیر سر دایی محسن است، پس باید دنبال راه چاره ای باشد…

کارگردان مسعود اطیابی

تهیه‌کننده حسین میرطاووسی

نویسنده حمزه صالحی

کد خبر 749328

دیگر خبرها

  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • قرار است در پارک‌های تهران هتل بِروید یا چرخه رانت‌خواری بچرخد؟/ «شهرداری همان هتل نیمه‌کاره را بسازد، چرا می‌خواهد هتل جدید بسازد؟»
  • دانلود سریال اکازیون قسمت ۶ ششم ( قسمت 6 اکازیون ) با حجم نیمه رایگان
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی
  • سریال نون خ ترادژی زندگی هنرمند سیستانی شد
  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • یک درگذشت، خبرهایی از حج و پخش ۳ سریال جدید از تلویزیون
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد