Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@20:15:46 GMT

جاسازی تریاک داخل ماشین ظرف‌شویی در تهران + عکس متهم

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۰۳۱۵

جاسازی تریاک داخل ماشین ظرف‌شویی در تهران + عکس متهم

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی دماوند از دستگیری یک سوداگر مرگ با کشف بیش از ۸ کیلوگرم موادمخدر در شهر آبعلی خبر داد.

سرهنگ حسین فاضلی اظهار کرد: در راستای تداوم ارتقای طرح امنیت اجتماعی و در پی دریافت اخباری مبنی بر توزیع مواد مخدر در این شهرستان شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مشترک ماموران انتظامی کلانتری ۱۵ آبعلی و پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان پردیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی در این زمینه موفق به شناسایی خودروی حمل مواد مخدر متهم شدند و با هماهنگی قضایی در محور هراز متوقف و در بازدید از خودرو مقدار ۸ کیلو و ۱۱۲ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در داخل یک دستگاه ماشین ظرف‌شویی جاساز کرده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی دماوند گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس دلالت داده شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دستگیری موادمخدر اجتماعی پلیس اخبار حوادث متهم عکس ماشین تهران تریاک سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران کرونا عکس قتل کرونا ویروس آسیب های اجتماعی زن معتاد زنان بی خانمان بی خانمان ها ریحانه پارسا مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین

سرهنگ احسان بدیعیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر، مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در شهرستان، حین کنترل ترددها در این محور به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و برای بررسی دقیق‌تر خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران انتظامی ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این اتوبوس پرداخته که در بازرسی صورت گرفته مقدار ۱۴ کیلو و ۴۵۴ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل گلگیر عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود.

کد خبر 6092146

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • (ویدئو) ماجرای سرقت لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر آتقی واقعی بود!
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • فیلم | ماجرای کم شدن لول های تریاک در سریال آینه عبرت | مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • کشف محموله ۱۴ کیلویی تریاک داخل اتوبوس در نائین
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه