Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@20:44:19 GMT

غرق شدن ۲ نوجوان در روستای بشنیج نیشابور

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۰۳۸۲

غرق شدن ۲ نوجوان در روستای بشنیج نیشابور

مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: ظهر امروز در پی تماس با سامانه ۱۲۵ با اعلام حادثه یک تیم از غواصان و نجاتگران آتش‌نشان از ایستگاه شهید صدیقی به محل اعزام شدند.

رئیس سازمان آنش‌نشانی نیشابور افزود: این حادثه زمانی رخ داد که ۳ نوجوان برای ماهیگیری به کنار استخر کشاورزی رفته بودند، ابتدا یکی از نوجوانان در داخل استخر گرفتار شد و یکی از نوجوان دیگر برای نجات دوستش به داخل استخر رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متأسفانه به علت اینکه غریق‌ها مدت زمان زیادی در آب غوطه‌ور بودند، اقدامات حیاتی نجات کارشناسان آتش‌نشانی و اورژانس ۱۱۵ مؤثر واقع نشده و دو نوجوان فوت شدند.

حسینی با بیان اینکه  از ابتدای سال ۱۴۰۰ این سومین مورد غرق شدگی است، خاطرنشان کرد: مردم به هیچ وجه داخل استخرهای ذخیره تب کشاورزی نروند و از هرگونه ورود به استخرهای کشاورزی و آبگیرها خودداری کنند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی حسینی غرق شدن ۲ نوجوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان مادر باردار در نهبندان

۱۵ اردیبهشت در روزی که بر اثر سیلاب و جاری شدن رودخانه های فصلی تمامی جاده های روستایی مسدود شده بود، امدادگران پایگاه چاهداشی شهرستان گزارشی مبنی بر گرفتار شدن آمبولانس حامل مادر باردار پشت رودخانه فصلی روستای میغان دریافت کردند.

خودروی آمبولانس که برای انتقال مادر باردار از روستای بصیران به شهرستان نهبندان راهی این روستا شده بود، پشت رودخانه فصلی روستای میغان گیر افتاد و با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر خراسان جنوبی تماس گرفت و درخواست کمک کرد.

بلافاصله پس از دریافت گزارش، خودروی آمبولانس هلال احمر پایگاه چاهداشی شهرستان نهبندان به روستای بصیران اعزام و مادر باردار را به سلامت به بیمارستان رساند.

نوزاد این مادر باردار به محض رسیدن به بیمارستان به سلامت به دنیا آمد و گرمابخش خانواده ۵ نفره شد.

دختر تازه متولد شده این مادر در سلامتی کامل به سر می برد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ خودرو در نیشابور
  • نجات جان مادر باردار در نهبندان
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • دختر گرفتار در حوض‌انبار چرمه سرایان نجات یافت
  • پوشش اینترنت در ۳ روستای گردشگرپذیر سرولایت افزایش یافت
  • تخریب ۱۲ مورد ساخت وساز غیر مجاز در بوژان نیشابور
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • ۴۳۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی نیشابور آزادسازی شد
  • قلع و قمع ۱۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در نیشابور