Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه افزایش نرخ کرایه‌های اتوبوس از ابتدای اردیبهشت اعمال می‌شود، گفت:‌ بخش خصوصی اتوبوسرانی در حال زمینگیر شدن است و افزایش نیافتن نرخ‌ها به قشر ضعیف رانندگان آسیب وارد خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، محمود ترفع درباره زمان افزایش نرخ بلیت اتوبوس در پایتخت و اینکه گفته می‌شود این نرخ‌ها از پایان خرداد اعمال خواهد شد، گفت: خیر براساس مصوبه شورای شهر که به تأیید فرمانداری رسیده و به اتوبوسرانی ابلاغ شده است، اول اردیبهشت نخستین روز افزایش نرخ کرایه‌های اتوبوس خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: سقف افزایش کرایه‌ها ۳۵ و متوسط افزایش ۲۵ درصد است، البته این افزایش نرخ عوایدی برای شهرداری تهران و اتوبوسرانی ندارد، چرا که ۹۰ درصد خطوط اتوبوسرانی توسط بخش خصوصی مدیریت می‌شود.

ترفع ادامه داد: با توجه به اتفاق‌های یکی دو سال اخیر مانند تحریم‌ها، افزایش نرخ ارز و تورم، همچنین کاهش مسافر به دلیل شرایط کرونا، اقتصاد حمل و نقل عمومی به ویژه در بخش خصوصی متزلزل شده و در حال زمین گیر شدن است.

 وی تصریح کرد: حتی یک روز که به نرخ‌های قبلی از ابتدای اردیبهشت اضافه نشود، به قشر رانندگان اتوبوس در بخش خصوصی که اکثراً قشر ضعیف جامعه‌اند آسیب وارد خواهد شد.

 ترفع گفت: نرخ بلیت اتوبوس از طریق پرداخت کارت بلیت کمتر از وجه نقد است که میزان دقیق کرایه خطوط از هفته آینده در پرتال شرکت واحد قرار می‌گیرد. همچنین تخفیف‌های مربوط به کارت بلیت به زودی به تصویب هیأت مدیره شرکت خواهد رسید.

بر اساس گزارش سایت شهر، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تأکید کرد: میزان نرخ کرایه‌های اتوبوس نیز به زودی بر روی تمام اتوبوس‌ها برچسب‌گذاری می‌شود و کرایه‌ها کاملا در هر خط مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همه باهم علیه کرونا کروناویروس اتوبوسراني افزایش نرخ نرخ کرایه بخش خصوصی کرایه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید

امید بی‌نظیر قائم مقام مدیرعامل شرکت خودروسازی اسنا در حاشیه تحویل ۲۲ دستگاه اتوبوس درون شهری به شهرداری تهران گفت: شرکت اسنا از معدود تولید کنندگان اتوبوس‌های شهری است که نسبت به اجرای تعهدات خود در موعد مقرر جدیت دارد. وی در همین رابطه یادآور شد، تحویل 22 دستگاه اتوبوس به دلیل مجوزهای حمل و نقلی بوده و روند تحویل در هفته‌ها و ماههای آتی ادامه دارد.

بی‌نظیر در خصوص برنامه شرکت برای انعقاد قرار داد با دیگر شهرها گفت: با تعداد شهرداری‌های شهرهای بزرگ برای تامین و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی وارد مذاکره و امضا تفاهمنامه و حتی عقد قرارداد شده‌ایم و همواره توانسته‌ایم بموقع به تعهدات خود عمل کنیم.
تبریز و اصفهان و تهران از جمله‌ کلانشهرهایی که با قرارداد بسته و طبق قرارداد اتوبوس تحویل داده شده است. با کلانشهرهای دیگر هم تفاهمنامه و‌مذاکرات داشته  که امیدواریم تبدیل به قراردادهای اجرایی شود.

وی گفت: شرکت اسنا آمادگی دارد اتوبوس‌های تک کابین 12 متری، اتوبوس دو کابین BRT و تک کابین برقی مورد نیاز شهرداری‌ها را تامین کند و به سرعت نیاز فوری شهرداری‌ها را برطرف کند.

به گفته قائم مقام مدیرعامل شرکت اسنا، اتوبوس‌های 12 متری از سال گذشته بعد از تبریز تحویل کلانشهر تهران شده و این روند در خصوص شهرداری‌های اصفهان و تهران ادامه خواهد داشت. اتوبوس‌های BRT اسنا از سالیان گذشته همواره به مردم شهرهای تبریز، اصفهان و تهران خدمات ارائه می‌دهند و شهروندان این کلانشهرها علیرغم گذشته سالیان طولانی بکارگیری و فعالیت رضایت دارند.

بی‌نظیر در خصوص قرارداد این شرکت با شهرداری اصفهان گفت: قرارداد نسل جدید اتوبوسهای دوکابین BRT تولیدی اسنا نیز با شهرداری اصفهان امضا شده و تا پایان اردیبهشت بخشی از این قرارداد به شهرداری اصفهان تحویل داده می‌شود.

شرکت اسنا مدرن‌ترین و با امکانات‌ترین انواع اتوبوس ۱۲ و ۱۸ متری را تولید می‌کند. محصولات این شرکت از امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، امکانات ویژه افراد کم‌توان و سالمند و فناوری‌های پیشرفته ایمنی از مسافران برخوردار بوده و با اتکا به توان مهندسان و کارگران ایرانی طراحی و تولید شده‌اند. 
تمامی صندلی‌های این اتوبوس‌ها پورت اختصاصی شارژ USB دارند و مسافران تا رسیدن به مقصد می‌توانند تلفن خود را نیز شارژ کنند. همچنین در اتوبوس‌ها از سیستم شبیه‌ساز سه بعدی همه جانبه برای حفظ ایمنی در مسیرهای پرتردد استفاده شده است. زیبایی ظاهری اتوبوسهای اسنا و رنگ‌های متنوع باعث زیبایی دکوراسیون شهری و مورد توجه هموطنان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • یادی از اولین خطوط اتوبوسرانی | از بلیت فلزی تا بلیت کاغذی و باجه بلیت‌فروشی
  • برنامه‌های مربوط به محدود کردن گرمایش زمین ضعیف است
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • آذری‌جهرمی پاسخ مالک شریعتی را داد
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی
  • آذری جهرمی خطاب به مالک شریعتی: امنیتی‌ها مثل شما دهن لق نیستند