Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@11:46:03 GMT

تجهیز ورزشگاه شهدای گمنام برای پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۰۴۷۰

تجهیز ورزشگاه شهدای گمنام برای پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، شهرداران مناطق ۱۸ و ۱۹ و مدیران باشگاه پرسپولیس با حضور در ورزشگاه شهدای گمنام، از شرایط این مجموعه که در اختیار پرسپولیس قرارگرفته است، بازدید کردند تا کلید بهسازی و تجهیز برای استقرار آکادمی فوتبال پرسپولیس روشن شود.
طی این بازدید که علی توکلی شهردار منطقه ۱۹،   جعفر سمیعی مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره باشگاه، سیدمحمد فیاض عضو هیات مدیره باشگاه و شهردار منطقه ۱۸،   ابراهیم شکوری معاون اجرایی و علی عطایی معاون اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس حضور داشتند، هماهنگی های لازم برای بهره وری مناسب از این باشگاه، ارتقاء امکانات، بازسازی و بهسازی بخش‌های مختلف آن صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این گزارش اقدامات عمرانی باشگاه شهدای گمنام بزودی و همزمان با حضور تیم فوتبال پرسپولیس ایران در هند و برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا آغاز خواهد شد تا این مجموعه بعد از آماده‌سازی برای فصل پیش‌روی رقابت‌های فوتبال پایه تهران در اختیار آکادمی فوتبال پرسپولیس قرار گرفته و محل برگزاری تمرینات، بازی‌ها و استعدادهای فوتبال باشد.
 بازسازی و تجهیز ورزشگاه  شهدای گمنام گامی مهم برای تبدیل این مجموعه  به کمپ و مرکز تیم‌های پایه و توسعه فوتبال و نیز به عنوان یک یادگاری برای آینده فوتبال پرسپولیس و تهران محسوب می شود.
باشگاه شهدای گمنام در خیابان مهران منطقه ۱۹ قرار دارد و در برگیرنده زمین ها و سالن های مختلفی است.

کد خبر 593967 برچسب‌ها شهرداری فوتبال ورزش شهر باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهرداری فوتبال ورزش شهر باشگاه پرسپولیس فوتبال پرسپولیس شهدای گمنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد

برای نخستین بار بانوان تبریزی مجوز حضور در ورزشگاه یادگارامام (ره) را کسب کرده و برای تماشای دیدار تراکتور و ذوب آهن در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر به ورزشگاه رفتند.

با این حال سازمان لیگ با ارسال نامه به هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی اعلام کرد حضور بانوان هوادار در این ورزشگاه امکان پذیر نخواهد بود.

سازمان لیگ در این نامه نوشته است: بنا به مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان‌پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیرسخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم از مسیر‌های پیرامونی ورزشگاه از بدو ورود و استقرار در استادیوم یادگار امام تبریز، تا پایان هر رقابت، ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنوعیت ورود بانوان به ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه