Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@13:36:29 GMT

پلمب ۳ آرایشگاه زنانه در اندیمشک

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۰۵۷۵

پلمب ۳ آرایشگاه زنانه در اندیمشک

فریدون کاظمی رئیس مرکز بهداشت اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: طبق مصوبه ستاد مبارزه با کرونا با اصناف متصدیانی که شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند برخورد می‌شود محل کسب آنان پلمب و اجازه فعالیت به آن‌ها داده نخواهد شد به همین منظور ۳ آرایشگاه متخلف در این زمینه شناسایی و پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: آرایشگاه‌ها از مراکز بسیار مهم و حساس به لحاظ بهداشتی و با ازدحام مشتریان است که باید برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا موارد بهداشتی با دقت و حساسیت بالایی در این مکان‌ها رعایت شود.

کاظمی با اشاره به اینکه موارد ابتلای کرونا در اندیمشک بسیار نگران کننده است، تصریح کرد: در پی اوج گیری بیماری کرونا، بازدید و نظارت‌ها بر آرایشگاه‌ها در جهت حفظ سلامت شهروندان و آرایشگران و قطع زنجیره این ویروس منحوس با جدیت و با حساسیت بیشتری صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: با توجه به اینکه ویروس کرونا دوره کمون دارد، در چنین شرایطی آرایشگر‌ها  از سلامت جسمی مشتریان مطلع نیستند و چه بسا مشتری آلوده به این ویروس باشد و این را به آرایشگر، و آرایشگر نیز به مشتری‌های دیگر منتقل کند.

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک بیان داشت: درحالی که این روز‌ها درگیر کرونا ویروس جدید شده‌ایم، مهم‌ترین توصیه به مردم و شهروندان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس، رعایت بهداشت فردی، استفاده از ماسک ۳ لایه و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی  با حساسیت ویژه مانند زمان‌های ابتدای شیوع کرونا انجام شود، تا بتوانیم از این شرایط نیز به خوبی گذر کرده و اتفاق ناگواری برای خانواده‌ها رخ ندهد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحد صنفی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه گفت: بیش از سه تن مواد غذایی بدون شرایط مصرف و تاریخ مصرف گذشته که در چهار ماه اخیر از اماکن تهیه و توزیع شهرستان جمع‌آوری شده بودند، با هماهنگی و حضور نماینده دادگاه عمومی شهرستان معدوم شدند.

حامد کیخایی اظهار کرد: جمع‌آوری و معدوم‌سازی مواد غذایی غیربهداشتی، یکی از محورهای اصلی فعالیت واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان میرجاوه است. بر همین اساس، با متخلفان در این زمینه به هیچ عنوان مماشات نخواهد شد.

وی ادامه داد: مواد غذایی علاوه بر دوره زمانی مصرف، نیاز به نگهداری در شرایط بهداشتی و دمای مناسب دارند. رعایت نشدن این موارد ممکن است باعث فاسد شدن ماده غذایی قبل از رسیدن تاریخ انقضا آن شود و منجر به بروز مسمومیت و حوادث ناگوار برای مصرف‌کننده شود. بر همین اساس لازم است تا هنگام خرید، شرایط نگهداری مواد غذایی را در نظر بگیریم.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، گزارش خود را سامانه تلفنی ۱۹۰ ثبت کنند تا همکاران مرکز بهداشت برای اصلاح مشکل، وارد عمل شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • معدوم‌سازی بیش از ۳ تن مواد غذایی فاسد در میرجاوه
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه