Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال رئال مادرید فردا (شنبه) در هفته سی ام لالیگا در حساس‌ترین بازی این هفته فوتبال اروپا میزبان بارسلونا است.

زیدان سرمربی رئال مادرید در نشست خبری این بازی گفت: ما برای ال کلاسیکو آماده هستیم. اتلتیکو اکنون صدرنشین جدول لالیگا است و این تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته هنوز امتیازات زیادی پیش رو است و نمی‌توان تیمی را قهرمان دانست. خوشحالم ما در آمادگی خوبی به سر می‌بریم و می‌خواهیم وضعیتمان بهتر شود.

او درباره امکان جذب امباپه در تابستان، گفت: من درباره بازیکنی که در تیم ما نیست صحبت نمی‌کنم، اما درباره ازارد باید بگویم او هنوز آماده نیست، اما وینیسیوس از آمادگی بالایی برخوردار است. ما چند ماه گذشته مصدومان زیادی داشتیم، اما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند جای خالی بازیکنان مصدوم را پر کنند.

سرمربی رئال ادامه داد: بازی فردا مقابل بارسلونا تنها یک بازی ۳ امتیازی مثل بازی‌های ما مقابل ایبار و کادیز است. امیدوارم تکلیف راموس هم مشخص شود و دوست دارم او در مادرید بماند. درباره مسی هم امیدوارم این آخرین ال کلاسیکو او نباشد و در بارسلونا بماند، چون ماندن او برای لالیگا هم خوب است. ما از مسی شناخت خوبی داریم اگر گل هم نزند بازیکن بسیار خطرناکی است.

بیشتر بخوانید

رئال مادرید متخصص بازی‌های خارج از خانه در لالیگا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ال کلاسیکو رئال مادرید بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، این پرونده توسط رئیس دادگاه شماره 18 تحقیقاتی بارسلونا به دلیل شعارهای نژادپرستانه و توهین علیه فوتبالیست برزیلی رئال تشکیل شده است.

قاضی تحقیقاتی را در مورد دو هوادار باشگاه بارسلونا به اتهام توهین نژادپرستانه به وینیسیوس در جریان مسابقه ال‌کلاسیکوی اکتبر گذشته در استادیوم المپیک مونتجوئیک (برتری 1-2 رئال) آغاز کرده است.

همانطور که منابع نزدیک به این پرونده به خبرگزاری EFE اطلاع داده اند، با درخواست لالیگا این دو فرد که بازداشت شده اند، احتمالا با مجازات سنگین روبرو خواهند شد و وینیسیوس نیز اعلام کرده می خواهد در دادگاه علیه آنها شهادت بدهد.

دیگر خبرها

  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • تولد ستاره جدید رئال برابر بایرن!
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • دیشب ثابت شد رئال فقط یک تیم ندارد!