Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو نماینده کشورمان در کشتی آزاد و فرنگی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف به دیدار فینال راه یافتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف روزهای 19 تا 22 فروردین ماه در شهر «پلوودیف» بلغارستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روز دوم این رقابت‌ها، 2 نماینده کشورمان در کشتی آزاد و فرنگی به میدان رفتند که در پایان رقابت‌های مقدماتی جمال عبادی و مهدی فلاح در اوزان 74 و 87 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:
در وزن 74 کیلوگرم، جمال عبادی در دور نخست با نتیجه 5 بر یک موسابکوف از قزاقستان را شکست داد و در دور بعد نیز با نتیجه 8 بر یک از کامکرلیدزه از گرجستان را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مقابل میهایل گئورگیف از بلغارستان با نتیجه 5 بر 2 پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف حریف قزاقستانی می‌رود.

کشتی فرنگی:
در وزن 87 کیلوگرم، مهدی فلاح پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه 5 بر یک آوندانو از ونزوئلا را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله دانیل الکساندراف از بلغارستان را با نتیجه 6 بر 3 از پیش رو برداشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار نماینده کشور صربستان است.

کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف|صعود 2 کشتی‌گیر ایران به مرحله نیمه نهایی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی کشتی جام دانکلوف و نیکولای پتروف دیدار فینال راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم

13 سال پیش در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2010/11،‌ بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند. در حالی که بازی رفت دو تیم در مادرید با برد 2-0 بارسلونا خاتمه یافته بود، این دیدار با گل های پدرو و مارسلو با نتیجه 1-1 به پایان رسید تا شاگردان گواردیولا در مجموع با نتیجه 3-1 راهی فینال ومبلی شوند.

دانلود (25MB)

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • اخبار ورزشی چهاردهم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • پلی به گذشته - صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل رئال مادرید (2011/5/3) / فیلم
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است