Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز پایانی مرحله مقدماتی رقابت‌های انتخابی تیم ملی در مجموعه شهید شیرودی برگزار شد.

خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام سایت فدراسیون تنیس، در ادامه برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی، تنیسور‌ها در راند پایانی مرحله مقدماتی به مصاف یکدیگر رفتند.

در این مسابقات، امیرمحمد کچبی از مازندران با نتیجه ۶ بر ۳ و ۶ بر یک، پویان حجازی از البرز را برد، مهدی بهبودی از خراسان رضوی با نتیجه مشابه مقابل محمدحسن بهمنی از مازندران به پیروزی رسید، علیرضا بهزاد پور از تهران با نتیجه ۶ بر ۳ و ۶ بر ۴ سیاوش شیردل از خراسان رضوی را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرحسین رضایی نژاد از تهران با نتیجه ۶ بر یک و ۶ بر صفر مقابل رادمان رفیعی از تهران به پیروزی دست یافت، مسیح هژبری از کرمان با نتیجه ۶ بر یک و ۶ بر یک، آریا حیدری از فارس را شکست داد، امید پرشان از کرمان با نتیجه ۶ بر ۲ و ۶ بر ۴، مغلوب آرین ابراهیمان از تهران شد، حامد نواختی از خراسان رضوی با نتیجه ۶ بر صفر و ۷ بر ۶، سینا یوسف زاده از قم را شکست داد و سهیل جبلی از آذربایجان غربی با نتیجه ۲ بر ۶، ۶ بر ۳ و ۷ بر ۵، ارکین توتونچی از تهران را مغلوب کرد.

به این ترتیب امیرمحمد کچبی، مسیح هژبری، مهدی بهبودی، آرین ابراهیمیان، علیرضا بهزادپور، سهیل جبلی، امیرحسین رضایی نژاد و حامد نواختی به عنوان نفرات برتر مرحله مقدماتی، راهی مرحله گروهی و پایانی شدند.

با انجام مراسم قرعه کشی، تنیسور‌ها از فردا در مرحله پایانی به مصاف حریفان خود می‌روند. این مسابقات از ۱۹ تا ۲۴ فروردین ماه در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.

اکبر طاهری، هدایت تنیسور‌های کشورمان در مسابقات دیویس کاپ را بر عهده دارد. سرداوری این دوره از رقابت‌ها بر عهده سینا ابراهیمیان، داور صندلی و سرداور نشان سفید کشورمان است.

بیشتر بخوانید: ‎ جدول مقدماتی رقابت‌های تنیس انتخابی تیم ملی آغاز شد

انتهای پیام/

برچسب ها: تنیس فدراسیون تنیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون تنیس تنیس فدراسیون تنیس نتیجه ۶ رقابت ها ۶ بر یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 

ملیکا محمدی ملی پوش در ترکیب تیم ملی شطرنج بانوان، در پایان رقابت‌های بین المللی شهر‌های آسیایی در روسیه به عنوان ششم دست یافت.

محمدی با کسب ۶ و نیم امتیاز بیشترین امتیاز و نقش در کسب این جایگاه را داشت.

این رقابت‌ها در بخش بانوان با شرکت ۱۵ تیم برگزار شد.

سومی بوکسور‌های استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی

در پایان رقابت‌های بوکس انتخابی تیم ملی نوجوانان، سید محمد میری از پیریوسفیان در ۴۶ کیلوگرم و امیر علی محمدی از قزوین در ۵۲ کیلوگرم در موفق به کسب عنوان سوم شدند.

آیت علیمحمدی هدایت تیم استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی در ملایر را بر عهده داشت.

دعوت دو داور قزوینی به رقابت‌های لیگ گلبال بانوان

مرضیه بابایی و مژگان کّربی از قزوین برای قضاوت در لیگ گلبال بانوان دعوت شدند.

این رقابت‌ها ۱۶ تا ۲۰ اردیبهشت در بابلسر برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • ذوب آهن جبران كرد، جنگ نيمه نهايى ادامه دارد
  • امیر جدیدی نقش تنیسور مشهور ایرانی را بازی می‌کند
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • شمشیربازی انتخابی زون آسیا| پایان کار شمشیربازان ایران بدون کسب سهمیه
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو