Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@11:50:17 GMT

دادسرای زرند رتبه برتر استان کرمان را کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۱۲۳۸

دادسرای زرند رتبه برتر استان کرمان را کسب کرد

 

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: با توجه به آمار‌های ارائه شده و ارزیابی اداره کل دادگستری استان کرمان از ابتدای سال ۹۹ تاکنون، دادسرای زرند در شاخص‌ها و موضوعات متفاوت و عملکرد، موفق به کسب رتبه برتر در بین دیگر شهرستان‌های استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام بلوچ زاده با تاکید بر لزوم پرهیز از اطاله دادرسی و توجه مستمر به تسریع در روند رسیدگی‌های قضایی و اجرای احکام، افزود: تکریم ارباب رجوع، گشاده رویی قضات و کارکنان، پاسخگویی سریع، پیگیری مطالبه‌های مراجعان، سعه صدر و صبور بودن در مواجه با شهروندان به عنوان عوامل مؤثر به منظور جلب این موفقیت با نظارت و ارزیابی اداره کل دادگستری استان کرمان صورت گرفته است.

او با بیان اینکه همواره دستورات، راهکار‌ها و راهبرد‌های لازم قوه قضاییه، به منظور ارتقای کمی و کیفی عملکرد دادسرای عمومی و انقلاب زرند، در سرلوحه وظایف قرار دارد، تصریح کرد: با وجود سرعت عملکرد، مطمئناً در روند دادرسی کلیه اقدامات با رعایت قوانین انجام می‌پذیرد تا حقی از متهم تضییع نشود.

حجت الاسلام بلوچ زاده با اشاره به اینکه مسائل، نقاط ضعف و چالش‌های مختلف درون سازمانی باید به منظور تعالی خدمت صادقانه و عدالت محور به مردم، مورد آسیب شناسی قرار گیرد، بیان کرد: در سال جدید با توجه به شعار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با عنوان "تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها"، باید این اقدامات را منسجم تر، هماهنگ‌تر و با برنامه ریزی دقیق‌تر دنبال کنیم.

او گفت: وظیفه خود می دانم به واسطه کسب این موفقیت از همه قضات، همکاران و کارمندان سخت کوش خود در مجموعه دادسرا شهرستان زرند قدردانی و تشکر کنم و امیدوارم که بتوانیم در هرعرصه و سنگری که هستیم بیش از گذشته به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادگستری کرمان دادسرای عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور

ایسنا/قم در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در شهر مقدس مشهد برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان براساس نظام ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ به عنوان منطقه برتر در میان ۳۳ منطقه ویژه کشور معرفی شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه همایش ملی مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی کشور که با حضور دکتر خاندوزی وزیر اقتصاد، دکتر وحیدی وزیر کشور، دکتر عبدالملکی مشاور رییس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق و مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران مناطق آزاد و ویژه در مشهد مقدس برگزار شد، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بر اساس نظام ارزیابی عملکرد منطقه آزاد و ویژه اقتصادی کشور به عنوان «منطقه ویژه اقتصادی برتر» معرفی و از مهندس محمود داودآبادی مدیرعامل این منطقه تقدیر شد.

براساس این گزارش، در میان ۳۳ منطقه ویژه اقتصادی کشور، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم در حوزه موضوعات اقتصادی شامل سرمایه گذاری، تولید و صادرات در سال ۱۴۰۲ بیشترین امتیاز را کسب کرد و به عنوان منطقه ویژه اقتصادی برتر معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ذخیره ۲و نیم میلیون متر مکعب آب در پشت سد‌های خاکی زرند
  • شهروندان از شنا در آب‌های جمع شده ناشی از رواناب‌ها و سدهای خاکی خودداری کنند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد