Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:31:31 GMT

پاداش مدیرکل ورزش خوزستان به هیات وزنه‌برداری

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۱۵۱۳

پاداش مدیرکل ورزش خوزستان به هیات وزنه‌برداری

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که هیات وزنه برداری با برنامه ریزی و هدف گذاری اش ما را ترغیب کرد تا از این رشته حمایت کنیم، گفت: باتوجه به کارهای خوبی که در این هیات انجام شده است، طی هفته پیش رو، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان هدیه داده می شود تا به تناسب و فراخور عملکرد هیات های شهرستانی، توزیع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشین حیدری در مجمع سالانه هیات وزنه برداری خوزستان که امروز، بیستم فروردین ماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: حقیقتا آقای قریشی رییس هیات وزنه برداری برای این رشته وقت گذاشته و همیشه نیز گفته ام یکی از هیات های برتر ما هیات وزنه برداری خوزستان است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در چهار سال گذشته کارهای خوبی در ورزش خوزستان انجام شده است؛ در حال حاضر سالن ورزشی در استان وجود ندارد که فاقد سیستم خنک کننده باشد. ضمن این که همین امروز هم ۱۱۰ خانه ورزش روستایی استان به وسایل ورزشی تجهیز شدند. ضمن این که ساخت مجموعه های ورزشی در روستاها نیز آغاز شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان با بیان این که خوشحالم که امروز در جای جای استان، کارهای عمرانی در حال انجام است، افزود: احداث خانه وزنه برداری سرعت کمی دارد اما زمین و طرح آن مشخص شده است و ردیف بودجه دارد. ضمن این که ساخت دو خانه کشتی با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

وی بیان کرد: تلاش می کنیم سهمیه های لیگ برتری مان در رشته های مختلف را حفظ کنیم و باید بگویم قطار توسعه ورزش خوزستان با آهنگ خوبی در حرکت است. در روزهای اول کاری ام وقتی با برخی مدیران صحبت می کردم، ورزش در اولویت برنامه ریزی و بودجه ریزی او نبود اما امروز با افتخار می گویم که در دسته اولویت های های بودجه ریزی نمایندگان خوزستان است و مدیریت عالی استان هم به ورزش به عنوان یک موضوع واجب اجتماعی نگاه و کمک می کند.

حیدری گفت: در چهار سال گذشته اعتبارات بسیاری در راستای حمایت از هیات های ورزشی و تیم های ورزشی اختصاص یافت و بیش از ۴۰ میلیارد تومان کمک کردیم. روزگاری اعتبار عمرانی ورزش خوزستان شاید ۲۰ تا ۲۵ میلیارد تومان بود اما طی چهار سال گذشته یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه زیرساختی اختصاص داده شد. هر چند هنوز عقب هستیم و نیاز به اعتبار داریم تا خوزستان به سرخطی برسد که خیلی از استان ها هستند.

به گزارش ایسنا، وی گفت: با اعتباراتی که به ورزش خوزستان در بخش زیرساختی اختصاص داده شد، تلاش می کنیم تا به سرانه فضای ورزشی مطلوب برسیم. سرانه فضای ورزشی استان در سال های ۹۳ و ۹۴، ۳۳ صدم مترمربع بود که سرانه فضای ورزشی در اختیار ما در پایان سال ۹۸ به ۶۶ صدم متر مربع ارتقا پیدا کرد. این نیز نشات گرفته از موفقیت ورزشکاران استان در عرصه های مختلف است. البته هنوز هم کمبودهایی وجود دارد اما ان شاءالله تا پنج سال آینده، ورزش خوزستان از نظر زیرساختی به جایگاه های خوبی خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان بیان کرد: ایرادات و مشکلاتی هم وجود دارد اما امید سرلوحه کار ورزشکاران و خود ما قرار دارد تا بتوانیم موفق شویم. همچنین صراحتا اعلام می کنم که هیات وزنه برداری خوزستان با برنامه ریزی و هدف گذاری اش ما را ترغیب کرد تا از این رشته حمایت کنیم. برگزاری مسابقات بین المللی فجر، ویترینی از کارهای خوب هیات استان است. خوشحالم خوزستان، اولین نقطه وزنه برداری ایران بود که فعالیت وزنه برداری بانوان در آن آغاز شد. این افتخار تا ابد در تاریخ وزنه برداری خواهد ماند.

وی در پایان نیز عنوان کرد: باتوجه به کارهای خوبی که در هیات وزنه برداری انجام شده است، طی هفته پیش رو، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان هدیه داده می شود تا به تناسب و فراخور عملکرد هیات های شهرستانی، توزیع شود. ضمن این که برای خرید تجهیزات ورزشی نیز به وزنه برداری نگاه داریم زیرا ظرفیت وزنه برداری خوزستان بسیار است و امیدوارم تعداد هیات های فعال وزنه برداری بیشتر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان وزنه برداري افشین حیدری وزنه برداری خوزستان هیات وزنه برداری ورزش خوزستان مدیرکل ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بنابر اعلام توماس باخ، رییس کمیته بین المللی المپیک، 36 ورزشکار درقالب 12 رشته ورزشی در بازی های المپیک پاریس حضور خواهند داشت که سهمیه رشته وزنه برداری به یکتا جمالی و رامیرو مورا تعلق گرفته است.
یکتا و مورا در مسابقات اخیر وزنه برداری در پوکت تایلند موفق به ثبت رکوردهایی شدند که شانس آنها را برای کسب سهمیه و حضور المپیک تضمین کرد.

بنابراین گزارش، یکتا جمالی که اصالت ایرانی دارد و اکنون در آلمان ساکن است، 31 مارس امسال 20 ساله شد و در رقابتهای جام جهانی تایلند، با ثبت وزنه 100 یکضرب، 125 دوضرب و 225 مجموع در دسته 81 کیلوگرم، نوزدهم شد.
موار اما اصالتا کوبایی است و بریتانیا اقامت دارد. وی در دسته 102 کیلوگرم مردان با ثبت 162 یکضرب 197 دوضرب و 359 مجموع، هجدهم شد.

هر دو ورزشکار در یک لیست 74 نفره برای کسب سهمیه المپیک قرار داشتند. المپیک پاریس سومین تجربه حضور تیم پناهندگان است و ورزشکاران پناهجو در دو دوره قبلی در ریو 2016 و توکیو 2020 عملکرد قابل قبول و بعضا درخشانی ارایه کرده اند.

محمد جلود رییس فدراسیون جهانی وزنه برداری نیز بعد از دریافت این خبر گفت: خیلی خوشحالم که دو وزنه بردار برای المپیک انتخاب شده اند. ما تیم پناهندگان را در سال 2023 تشکیل دادیم و انتخاب دو ورزشکار، نشان دهنده عملکرد موفق ما در این زمینه است و البته تلاش زیادی که رامیرو و یکتا انجام داده اند و شایسته کسب سهمیه هستند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903082

دیگر خبرها

  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • درخشش دختران کرمانی در چهار وزن نخست وزنه برداری نوجوانان ایران
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • بهره‌برداری از ۳ مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • بهره‌برداری از سه مجموعه ورزشی در عرصه بزرگراه امام علی (ع)
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز