Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@11:22:07 GMT

شرایط تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۱۵۳۱

مسابقات قزاقستان نشان داد که کشتی گیران ایرانی یک سر و گردن از حریفانشان بالاتر بودند و سهمیه کسب نکردن حسین نوری و شکست او برابر حریف چینی فقط بر اثر یک اشتباه رخ داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 یدالله اعتصامی عضو کمیته فنی فدراسیون کشتی با ابراز رضایت از کیفیت مسابقات بچه های تیم فرنگی در مسابقات قزاقستان گفت: ملی پوشان ما فوق العاده بودند و یک سر و گردن از حرفانشان بالتر بودند و هیچ وقت ملی پوشان ما اینگونه فنی کشتی نگرفته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او با ابراز تاسف از اشتباهی که حسین نوری کرد گفت: کسی صاحب مدال می شود که کمترین اشتباه را دارد و کشتی گیران در این سطح نباید مرتکب اشتباه شوند. 

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی نیز با تمجید از کشتی گیران فرنگی گفت: کسانی که مد نظر کادر فنی بودند به مسابقات بلغارستان اعزام شدند و مهم فقط کسب مدال نیست مهم عملکرد کشتی گیران در این مسابقات است. 

اکبر فیض کارشناس رسانه ای کشتی نیز عملکرد فرنگی کاران را در مسابقات را خوب دانست و گفت: به نظر من کادر فنی برای وزن آقای نوری باید فکری بکنند. 

او همچنین از این که ملاک انتخاب کشتی گیران فقط مسابقات انتخابی نیست انتقاد کرد.

 

برچسب ها: نبض ورزش ، کشتی فرنگی ، کشتی آزاد ، المپیک

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نبض ورزش کشتی فرنگی کشتی آزاد المپیک کشتی گیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی

به گزارش همشهری آنلاین، با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.

اولین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان به منظور حضور در بازی‌های المپیک تابستانی پاریس از ۱۷ تا ۲۸ اردیبهشت در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده در کمپ تیم‌های ملی کشتی برگزار خواهد شد.

هدایت این تیم برعهده حسن رنگرز است و حسن حسین‌زاده، مجید رمضانی، طالب نعمت‌پور و فرزاد ایمانعلی‌زاده او را همراهی می‌کنند.



کد خبر 848183 منبع: ایرنا برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • تقدیر از نمایندگان کشتی تهران در المپیک پاریس
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان