Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@23:25:56 GMT

شرایط فعالیت مدارس لرستان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۱۵۷۵

شرایط فعالیت مدارس لرستان اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا نخعی شامگاه جمعه در گفت و گو با رسانه‌ها اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا، تمامی مدارس لرستان تا پایان فروردین ماه تنها به صورت آموزش غیرحضوری فعال است.

وی تاکید کرد: در این مدت کادر اجرایی مدارس همانند کارکنان اداری به صورت یک سوم در مدارس حضور خواهند داشت و بر امر آموزش مجازی دانش آموزان نظارت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5185171

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش و پرورش لرستان علیرضا نخعی ویروس کرونا ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا ماه مبارك رمضان انتخابات 1400 اردبیل محدودیت های کرونایی اراک هفته هنر انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری

فخرالدین اسدی اظهار داشت: توسعه فضا‌های ورزشی باز و سرپوشیده، زمین چمن مصنوعی و توسعه کلاس‌های تربیت بدنی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی افزود: سرانه فضای ورزشی مدارس استان هم‌اکنون ۴۶ صدم مترمربع است و توسعه ورزش در مدارس ابتدایی با اجرای طرح مهارت آموزی در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی، در این طرح دانش‌آموزان پایه چهارم در رشته طناب زنی، پنجم در رشته تنیس و ششم در رشته شنا و دوومیدانی فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید

آغاز مسابقات ورزشی دانش آموزان در چهارمحال و بختیاری

اسدی اضافه کرد: امسال شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز پایه ششم در رشته شنا آموزش می‌بینند.

وی به اجرای طرح پایلوت کشوری سلامت دهان و دندان دانش‌آموزان مدارس عشایری اشاره کرد و بیان داشت: هشت هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز عشایری استان زیرپوشش این طرح قرار می‌گیرند.

اسدی ادامه داد: در استان چهارمحال و بختیاری ۱۵هزار فرهنگی، آموزش ۱۹۴ هزار دانش‌آموز را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • هواشناسی لرستان هشدار زرد صادر کرد
  • هشدار زرد هواشناسی برای لرستان/ بارش رگباری در راه است
  • سامانه بارشی جدید در راه آسمان لرستان
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • ۱۳ زندانی به صورت الکترونیکی با رئیس کل دادگستری استان لرستان ملاقات کردند
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • سبک بازی‌محور؛ افقی نو در حوزه آموزش دانش‌آموزان
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران