Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:09:53 GMT

اقدام ویژه تراکتوری‌ها با کلاس داوری(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۱۶۶۸

اقدام ویژه تراکتوری‌ها با کلاس داوری(عکس)

بازیکنان و اعضای تیم تراکتور در کلاس توجیهی برای لیگ قهرمانان آسیا شرکت کردند.

به گزارش ورزش سه، در این کلاس مسعود مرادی داور سابق فوتبال ایران که سابقه حضور در مسابقات بین المللی را دارد، جدیدترین قوانین داوری فوتبال را به بازیکنان تراکتور گفت و با ذکر نکاتی، از آن‌ها خواست که در مسابقات آرامش بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که تراکتور این هفته مسابقات خود در لیگ قهرمانان را در امارات برگزار خواهد کرد و از این رو کلاس توجیهی برایشان برگزار شد.

 

نکته جالب این که تراکتوری ها با البسه جدید استارت در کلاس داوری حضور یافتند. سویشرت بازیکنان تراکتور زرشکی رنگ و پولوشرت آن ها قرمز رنگ است. همچنین اعضای کادرفنی با کیت سفید در کنار آن ها دیده می‌شود.

 

این کلاس در حالی برای تراکتوری ها برگزار شد که کادرفنی این تیم به حضور بازیکنان در آن تاکید ویژه ای داشت تا آن ها را با قوانین روز داوری آشنا کند. نکته جالب این که استقلال، فولاد و پرسپولیس سه نماینده دیگر ایران جلسه توجیهی این‌چنینی را برگزار نکرده بودند و تنها شاگردان رسول خطیبی با تأکید او، در حضور مسعود مرادی با جدیدترین قانون های فوتبال دنیا آشنا شدند و احتمالا این موضوع در برخوردشان با داور و به تبع در عملکردشان نیز تأثیرگذار خواهد بود. 

 

کاروان تیم فوتبال تراکتور صبح شنبه جهت شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راهی امارات می‌شود و این جلسه نیز در تهران برگزار شد.

 

 

 

مسعود مرادی تراکتور کمیته داوران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مسعود مرادی تراکتور کمیته داوران لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز

دیدار تراکتور و استقلال یک میهمان ویژه دارد.

طرفداری | آندو تیموریان تماشاگر ویژه یکی از حساس ترین بازی های لیگ برتر است.

تراکتور و استقلال در حالی به مصاف هم می‌روند که آندارنیک تیموریان که اکنون عضو کادرفنی تیم ملی است، برای تماشای این بازی در ورزشگاه یادگار امام حضور دارد.

تیموریان سابقه بازی برای هر دو تیم را در کارنامه خود دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • حضور آندرانیک تیموریان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد