Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@05:22:46 GMT

فولاد-العین؛ تقابل تفنگ بادی با ژ3

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۱۶۸۴

فولاد-العین؛ تقابل تفنگ بادی با ژ3

جواد نکونام که با پنجره بسته نقل و انتقالاتی آماده لیگ قهرمانان آسیا شده، امیدوار است تا در اولین تجربه بین‌المللی‌اش در مقام سرمربی پیروز شود.

به گزارش برنا؛ فولاد خوزستان اولین نماینده ایران است که در رقابتهای این فصل لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفش خواهد رفت. شاگردان جواد نکونام امشب در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به مصاف العین امارات می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیداری که پیش از این قرار بود در اهواز برگزار شود اما کنفدراسیون فوتبال آسیا با گرفتن میزبانی از تیمهای ایرانی، فولاد را مسافر عربستان کرد و حالا نکونام که با پنجره بسته نقل و انتقالاتی آماده لیگ قهرمانان آسیا شده، امیدوار است تا در اولین تجربه بین‌المللی‌اش در مقام سرمربی پیروز شود.

فولاد پیش از این سه بار در لیگ قهرمانان حضور داشته و تنها یکبار موفق به صعود از گروهش شده است. در فصل 2014 بود که این تیم به مرحله حذفی رسید و به السد خورد اما تیم قطری به خاطر قانون گل زده در خانه حریف، توانست راهی مرحله بعد شود. این تیم در چهارمین تجربه حضورش در آسیا شرایط مساعدی ندارد و نکونام در اولین تجربه مربیگری اش در آسیا کار دشواری پیش رو دارد. او در یکی از مصاحبه هایش هم تقابل فولاد و العین را دیداری نابرابر خوانده و آن را به رویارویی تفنگ بادی با اسلحه ژ3 تشبیه کرده است.

سرمربی العین، حریف امروز فولاد در آسیا پدرو امانوئل پرتغالی است. این تیم در رقابتهای این فصل لیگ امارات و در پایان هفته بیست و سوم در رده ششم قرار دارد و فاصله‌شان با صدر جدول 13 امتیاز است. العینی ها شرایط چندان خوبی ندارند و در آخرین بازیقبل از دیدار با فولاد، شکست سنگینی مقابل النصر متحمل شدند.

موثرترین بازیکن این تیم کایو کانیدو هافبک مهاجم 30 ساله است که اصالتی برزیلی دارد اما  تبعه امارات شده و برای تیم ملی این کشور هم به میدان رفته است. عمر یاسین هافبک هجومی این تیم که اصالتی مصری دارد، برای تیم جوانان پاری سن ژرمن بازی کرده است. تسوکاسا شیوتانی ژاپنی گرانترین بازیکن العین محسوب می‌شود که ارزش قراردادش با این تیم 7 میلیون یورو است. 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جواد نکونام فولاد خوزستان العین امارات لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۱۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش طرفداری، دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • ۱۹ و ۳۶، رتبه تیراندازان المپیکی ایران در جام جهانی
  • جام جهانی تیراندازی| نکونام از صعود به فینال بازماند
  • نکونام از صعود به فینال بازماند
  • جام جهانی تیراندازی| ادامه ناکامی‌ها را نکونام و نوروزیان رقم زدند
  • بازماندن تیراندازان ایران از فینال جام جهانی/ نکونام ۱۱ و نوروزیان ۵۸ شدند
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل ذوب‌آهن و استقلال| تصمیم نکونام در واکنش به جنجال یک فیلمبردار در فولادشهر +عکس وفیلم
  • تیم میکس تفنگ ایران در جایگاه نهم ایستاد
  • رده نهم، بهترین رتبه تیم‌های میکس تفنگ بادی