Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@08:50:35 GMT

«جنایت بی‌دقت» به بلژیک و کره جنوبی راه یافت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۲۱۱۷

«جنایت بی‌دقت» به بلژیک و کره جنوبی راه یافت

فیلم «جنایت بی دقت» در تازه‌ترین حضورهای بین‌المللی خود در جشنواره‌های کشور بلژیک و کره جنوبی به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش برنا، جشنواره فیلم «موو» یکی از جشنواره‌های قدیمی اروپاست که از سال ۱۹۸۴ تا به امروز هر ساله در شهر بروژ بلژیک برپا می‌شود و «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر، در جدیدترین دوره این فستیوال که از ۳۱ فروردین امسال به مدت دو هفته برگزار می‌شود، شرکت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بیست و دومین دوره جشنواره «جیون جو» در کره جنوبی از ۹ اردیبهشت در این شهر برپا می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. در این جشنواره فیلم «جنایت بی‌دقت» در بخش سینمای جهان در کنار ۱۱ فیلم از کشورهای فرانسه، برزیل، ایتالیا، ژاپن و آمریکا به نمایش درمی‌آید.

«جنایت بی‌دقت» اولین حضور بین‌المللی‌اش را با جشنواره ونیز و در هفتاد و هفتمین دوره آن آغاز کرد و پس از آن در جشنواره‌های متعددی در گوشه و کنار دنیا به نمایش درآمد. این حضورهای بین‌المللی در سال جدید هم ادامه خواهد داشت.

تا کنون قرارداد پخش فیلم در کشورهای آمریکا، فرانسه، ایتالیا، سویس و آلمان برای اکران در سینماها و پخش وی او دی منعقد شده است.

این فیلم محصول موسسه فرهنگی هنری «کارنامه» است و پخش بین‌المللی آن را کمپانی فرانسوی دریم لب به مدیریت نسرین میرشب برعهده دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم جنایت بی دقت موو جنایت بی دقت بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد

غفار امانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه محسن محمدسیفی ووشوکار زنجانی اعزامی به رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ چین توانست با غلبه بر حریفان خود، مدال ارزشمند طلا را به گردن آویخت، افزود: در این دوره از رقابت‌ها بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور با هم به رقابت پرداختند.

وی با یادآوری اینکه محسن محمدسیفی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم در برابر حریفان خود به میدان رفت، اظهار کرد: این ملی‌پوش باتجربه زنجانی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد و در دور دوم توانست در برابر حریفی از هنگ‌کنگ به برتری دست یابد. ووشوکار زنجانی در دیدار فینال نیز با غلبه بر حریف کره جنوبی به مدال ارزشمند طلا دست یافت.

معاون امور ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان همچنین از برگزاری مسابقات جهانی تیراندازی معلولان در کره جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها، رقیه شجاعی از زنجان با کسب ۶۱۷ امتیاز در ماده تفنگ بادی در جایگاه هشتم این مسابقات ایستاد.

کد خبر 6089125

دیگر خبرها

  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • گمانه‌زنی تایمز درباره بازداشت سران تل‌آویو به اتهام جنایت جنگی
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • برگزاری نخستین جشنواره "فیلم رضوان" نوآوری این دوره از جشنواره امام رضا (ع) است
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در خوزستان
  • درخواست غزه از گوترش برای تشکیل کمیته تحقیق بین‌المللی درباره کشتار بیمارستان ناصر
  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • محمدسیفی بار دیگر طلای ووشو جهان را تصاحب کرد