Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، در بیانیه صادر شده از وزارت خارجه لبنان آمده است: هرگونه تعدی به حاکمیت دولت دوست سوریه محکوم است و استفاده از آسمان کشورمان برای حمله به آن را نمی‌پذیریم و همبستگی کامل خود را با دولت دمشق در رویارویی با تجاوزات اسرائیل اعلام می‌کنیم.
 
لبنان از جامعه جهانی خواست که برای توقف حملات مستمر اسرائیل به حاکمیت لبنان که نقض آشکار قانون بین الملل و کنوانسیون سازمان ملل متحد و قطعنامه‌های قانونی بین‌المللی است، اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه با نقض قوانین بین‌المللی به منطقه جنوبی دمشق حمله کرد که البته پدافند هوایی ارتش سوریه با حملات هوایی رژیم صهیونیستی مقابله کرد.
 
یک منبع نظامی به خبرگزاری سانا گفت: در ساعت ۵۶ دقیقه بامداد جمعه دشمن اسرائیلی حملات هوایی را از خاک لبنان انجام داد و اهدافی را در اطراف شهر دمشق هدف قرارداد و پدافند هوایی ارتش سوریه با این حملات مقابله و بسیاری از اهداف را رهگیری و منهدم کرد. بر اثر این حملات چهار سرباز سوری زخمی و خسارت هایی نیز به مناطق مورد حمله وارد آمده است.
 
در همین حال شبکه خبری المنار لبنان گزارش داد، پدافند هوایی سوریه یکی از جنگنده‌های رژیم صهیونیستی را بر فراز منطقه مرزی لبنان رهگیری و به سوی این جنگنده شلیک کرده است.
 
رژیم قانون شکن اسرائیل در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی این کشور در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی پدافند هوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تجاوز تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه فلسطین الیوم دقایقی قبل یک ویدئو مربوط به لحظه تجاوز تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح منتشر کرد.

پیشتر نیز شبکه الجزیره گزارش داده بود که نظامیان صهیونیست به گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه حمله کرده اند.

در همین خصوص «وائل ابوعمر» مسئول رسانه‌ای گذرگاه رفح در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: رفت و آمد مسافران در گذرگاه رفح و ورود کمک‌های بشردوستانه از طریق این گذرگاه به نوار غزه کاملاً متوقف شده است.

وی اضافه کرد: این روند بعد از ورود تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح متوقف شده است.

شب گذشته منابع عبری از تأیید مرحله اول حمله رژیم صهیونیستی علیه رفح از سوی کابینه جنگی این رژیم خبر دادند.

کد خبر 6098953

دیگر خبرها

  • تداوم حملات موشکی و پهپادی حزب‌الله لبنان
  • الجزایر حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • لبنان خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای جلوگیری از حمله به رفح شد
  • درخواست چین از تل‌آویو: حمله به رفح را متوقف کنید
  • لحظه تجاوز تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح+فیلم
  • فیلم | تصاویری از حملات هوایی اسرائیل به رفح در جنوب غزه
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح