Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از وایرد، دولت انگلیس با استفاده فیس بوک از فناوری رمزگذاری سرتاسری در پیام رسان این شرکت مخالف است. هدف از این کار جلوگیری از بهره برداری از فناوری یادشده توسط  منحرفان جنسی و افرادی عنوان شده که به دنبال آزار کودکان هستند. به همین منظور قوانین تازه ای توسط دولت این کشور وضع و اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت انگلیس همچنین از شرکت های فناوری در این کشور خواسته تا برای حفاظت از کودکان در فضای مجازی تلاش های بیشتری انجام دهند.

عدم استفاده شرکت های فناوری از ابزار رمزگذاری سر به سر به پلیس امکان می دهد تا افراد مشکوک در زمینه سوءاستفاده از کودکان که عکس ها و ویدئوهای مناسب را از آنان به اشتراک می گذارند یا از کودکان زورگیری می کنند راحت تر شناسایی کنند.

در عین حال منتقدان می گویند حذف فناوری رمزگذاری سر به سر به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی امکان می دهد تا مخالفان و منتقدان دولت انگلیس را راحت تر شناسایی کنند و نگرانی از حفظ امنیت کودکان تنها یک بهانه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فیس بوک کودکان رمزگذاری حکمرانی مجازی صیانت از کودکان در فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۲۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 13 به تازگی موسیقی کودکانه «ببعی تو بازیگوشی» که برای آموزش خردسالان ساخته شده در فضای مجازی وایرال شده اما جامعه‌ای که این موسیقی در فضای مجازی به آن توجه کرده‌اند افراد نوجوان تا بزرگسال هستند! اصل ویدیو و شماری از واکنش‌های کودکان به آنها را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • صبا آذرپیک به ۲ سال حبس قطعی و ممنوعیت از فعالیت در فضای مجازی محکوم شد
  • درمان کودکان زیر ۷ سال رایگان می‌شود
  • دستگیری مدیر یک آرایشگاه زنانه به خاطر تبلیغ کودک‌همسری
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • بازداشت مروج کودک‌همسری برای تبلیغ آرایشگاه زنانه در اینستاگرام
  • حکمرانی نخبگانی، سلسله مراتبی نیست بلکه یک شبکه است/ هیئت‌های اندیشه‌ورز با حضور حداکثری نخبگان در استان‌ها تشکیل شود
  • هشدار کارشناسان فرانسوی درباره ممنوعیت اینترنتبرای زیر ۱۳ ساله‌ها
  • حکمرانی رسانه را جدی بگیریم
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • با سفارش نمی‌توان مأموریت مبارزه با فساد را دنبال کرد