Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، وزارت بهداشت برزیل از مرگ ۳۶۹۳ بیمار کرونایی و ابتلای بیش از ۹۳ هزار نفر طی یک روز در این کشور خبر داد.

بنا بر گزارش این وزارتخانه، ۳۶۹۳ مورد جدید از مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور طی شبانه روز گذشته جان باختند و مجموع قربانیان کرونا در برزیل به ۳۴۸ هزار و ۷۱۸ مورد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت بهداشت برزیل افزود: با ثبت ۹۳ هزار و ۳۱۷ مورد ابتلای جدید به ویروس کرونا طی یک روز، آمار مبتلایان به کرونا از ابتدای همه گیری تاکنون به ۱۳ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۱۷۴ مورد رسیده است.

برزیل در روز‌های اخیر شاهد جهش قابل توجهی در تعداد افرادی بود که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند به گونه‌ای که ابتلا‌های جدید به ده‌ها هزار نفر در روز و آمار قربانیان به بالای ۳ هزار نفر در روز افزایش یافته که رکورد جدیدی برای این کشور محسوب می‌شود.

بر اساس آمارها، بعد از آمریکا، برزیل از نظر ابتلا و مرگ در کرونا، در رتبه دوم است.

طبق آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی «worldometer»، تا صبح امروز ۱۳۵ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۵۳۴ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۲ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۷۳۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۰۸ میلیون و ۸۶۷ هزار و ۹۳۱ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

بر اساس رده بندی این سایت، آمریکا، برزیل و هند سه کشور صدر نشین جدول در آمار ابتلا‌های و قربانیان روزانه بیماری کووید-۱۹ هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا قربانیان کرونا کرونا در آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر

بر اساس آمار سازمان انرژی اتمی، در یک دهه گذشته ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر تولید شده است.

به گزارش ایسنا، در سال ۱۴۰۲ جشن دهمین سال تولید برق از نیروگاه اتمی بوشهر برگزار شد و بر اساس آمار در یک دهه گذشته ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای در این نیروگاه تولید شده است.

تولید این میزان برق هسته‌ای، موجب صرفه‌جویی ۱۰۳ میلیون بشکه نفت خام شده که ارزش این میزان صرفه‌جویی در مصرف سوخت‌های فسیلی بیش از ۸ میلیارد دلار است.

 تاکنون با تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ای، ‌نیروگاه اتمی بوشهر توانسته ۴ بار هزینه صرف شده بابت احداث خود را تامین کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • تولید ۶۳ میلیارد کیلووات ساعت برق هسته‌ ای طی یک دهه در نیروگاه اتمی بوشهر
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • کاهش آمار طلاق در کردستان