Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@09:38:05 GMT

شناسایی بیش از ۳۰۰ یزدی مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۳۰۲۵

شناسایی بیش از ۳۰۰ یزدی مبتلا به کرونا طی شبانه روز گذشته

ایسنا/یزد سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: در شبانه روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۶۷ بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شدند.

دکتر «ابراهیم سلمانی» با اشاره به شناسایی ۳۶۷ مبتلای جدید در استان، افزود: از این تعداد، ۵۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و ۳۱۷ نفر در منزل دوره نقاهت خود را طی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون ۷۷ سرخوشه مبتلا به کرونای جهش یافته در استان شناسایی شدند و متاسفانه کرونای جهش یافته در تمام شهرستان‌های استان یزد به ثبت رسیده است.

به گفته‌ی سلمانی، در شبانه روز گذشته، یک بیمار مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داد.

 وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳۶۲ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد ۵۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه خدمات دریافت می‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از وبدا یزد، سلمانی در پایان نیز تاکید کرد: همشهریان بیش از پیش شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت و از برگزاری دورهمی های خانوادگی جدا خودداری کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس دانشگاه علوم پزشکی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

سرهنگ سلمانی فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه اخباری مبنی بر احتکار شکر در یک انبار در سطح شهرستان دریافت کردند که پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران با انجام بررسی و تحقیقات میدانی، انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی محل مورد نظر را شناسایی کردند.

سرهنگ سلمانی بیان کرد: مأموران در بازرسی از انبار ۲ تن و ۱۰۰ کیلوگرم شکر کشف کردند که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای احتکار شده بالغ بر ۷۱۴ میلیون ریال براورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زیرکوه تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

او از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار و قاچاق کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • شناسایی ۶۰ شهید خدمت | ساخت ۱۱ هزار مسکن
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • تقسیم عشق در زندگی زوج مبتلا به «ای‌ال‌اس»/بیماری جزیی از زندگیست
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!