Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:02:53 GMT

۳۵۰ تن شکر تنظیم بازار در خراسان جنوبی توزیع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۳۱۹۲

۳۵۰ تن شکر تنظیم بازار در خراسان جنوبی توزیع می‌شود

مجید اسداللهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع ۸۵۰ تن کالای اساسی خانوار برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان تامین شده که از این میزان ۵۰۰ تن برنج وارداتی است.

وی بیان کرد: اقلام اساسی شامل شکر خانوار، برنج وارداتی، روغن خوراکی، گوشت منجمد و خرما به میزان کافی و با قیمت تنظیم بازار متناسب با نیاز مصرفی مردم توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی ۲ هزار و ۵۰۰ تن انواع اقلام اساسی در آستانه ماه مبارک رمضان برای استان تامین شده است.

این اقلام هفته جاری وارد استان می‌شود و در واحدهای صنفی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اینترنتی برای عموم مردم توزیع خواهد شد.

برچسب‌ها کالای اساسی خراسان جنوبی ستاد تنظیم بازار شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کالای اساسی خراسان جنوبی ستاد تنظیم بازار کالای اساسی خراسان جنوبی ستاد تنظیم بازار شکر اخبار کنکور تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور گفت: ماموران اداره اطلاعات و عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی مبنی بر بارگیری و حمل گندم خارج از شبکه توزیع از محور کیاسر به مقصد شهرستان جویبار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی طی هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره غله شهرستان جویبار در حالی که خودرو‌های فوق قصد تخلیه گندم در یک انبار نگهداری کالا در شهرستان جویبار را داشتند آن را توقیف کردند.

سرهنگ محمدپور از کشف ۲۸ تن نهاده دامی (گندم) خارج از شبکه توزیع در بازرسی از خودرو‌های مورد نظر خبر داد و گفت: ارزش کالای توقیف شده بالغ بر ۷ میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقصادی مازندران افزود: با توجه به عدم ارائه مدارک از جمله حواله تخلیه و حمل و همچنین عدم اعلام موجودی کالای مورد نظر به مبادی مربوطه کالای مورد نظر به استناد تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارز ه با قاچاق کالا و ارز محموله مکشوفه به عنوان کالای قاچاق توقیف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر و موضوع در دست رسیدگی است.

دیگر خبرها

  • شهرک صنفی در رزن احداث می‌شود
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع