Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جواد جامعی گفت: با توجه به محدودیت ها و شرایط خاصی که با شیوع بیماری کرونا کشور را در بر گرفته، سازمان بسیج مداحان استان در کنار دیگر متولیان امورات مذهبی و فرهنگی برنامه هایی را در ماه مبارک رمضان به اجرا در خواهد آورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد جواد جامعی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه بندگی خداوند و عبادت و فرصتی برای تمرین بندگی است، به این علت که جنبه‌های اجتماعی و فرهنگی بسیار بالایی داشته و صله رحم، دستگیری از ضعفا و کمک به یتیمان در آن ثواب مضاعفی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اصل امیدآفرینی یکی از ظرفیت‌های مهم بهره‌مندی از فضای معنوی و موقعیت‌های معنوی است که خیر و برکت روحی و جسمی در همه شرایط را برای مردم در پی دارد.

این مقام مسئول اذعان کرد: از آنجایی که ماه رمضان امسال نیز به دلیل محدودیت ها و شرایط خاصی که با شیوع بیماری کرونا کشور را در بر گرفته مواجه است برای بهره مند شدن مردم از فضاهای معنوی، سازمان بسیج مداحان استان در کنار دیگر متولیان امورات مذهبی و فرهنگی برنامه هایی را به در نظر دارد.

وی تصریح کرد: ضبط دعای سحر و مناجات خوانی مداحان اهل بیت استان توسط صدا و سیمای مرکز استان و پخش از شبکه استانی، پخش مناجات خوانی مداحان اهل بیت از طریق رسانه های مجازی و پیام رسان های بسیج مداحان استان و کانون مداحان زاهدان، برگزاری کلاسهای مجازی اصول و فنون مداحی و مناجات خوانی جهت خواهران مداح بسیجی استان، فعالیت گروه های جهادی مداحان در امر خدمت رسانی و کمک های مومنانه، استفاده از ظرفیت مداحان بسیجی در لیالی قدر در مساجد و حسینیه های سراسر استان طبق دستورالعمل های بهداشتی و اجرای مسابقات ویژه رمضان برای نوگلان حسینی از جمله برنامه های ویژه در ایام ماه مبارک رمضان است.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان ادامه داد: بخشی از این برنامه ها برای پخش در برنامه های صدا و سیما و بخشی هم در زمینه آموزش مداحی است که توسط مداحان بسیجی خواهر و برادر در فضای مجازی صورت می گیرد.

جامعی خاطر نشان کرد: فعالیت گروه های جهادی هم که از اوایل کرونا با نیت حفظ کرامت انسانی برای کمک به خانواده های کم بضاعت شکل گرفته بود، در این ماه نیز ادامه پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بسیج مداحان استان مناجات خوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار وحید مجید گفت: همزمان با آغاز سال نو و در جهت پاکسازی و ارتقاء امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا می‌باشد.

وی ادامه داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح نموده اند.

سردار مجید گفت: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفا یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش نمایند.

دیگر خبرها

  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • ۵ صفحه مجازی هنجارشکن مسدود شد
  • ۵ صفحه مجازی به دلیل انتشار محتویات خلاف اخلاق و عفت عمومی مسدود شد