Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-05@02:08:18 GMT

فعالیت بانک‌ها از امروز در شرایط کرونایی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۳۵۵۷

فعالیت بانک‌ها از امروز در شرایط کرونایی اعلام شد

یک مقام مسئول گفت: بانک‌ها در تمام کشور فعال بوده و کارکنان با توجه به وضعیت و شرایط هشدار هر شهر که توسط وزارت بهداشت برای هر شهر اعلام می شود، در محل کار حاضر خواهند شد.

 

به گزارش پول نیوز به نقل از شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، علیرضا قیطاسی، در خصوص نحوه فعالیت بانک‌ها از ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ طبق بخشنامه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا، اعلام کرد: بانک‌ها در تمام کشور فعال بوده و کارکنان با توجه به وضعیت و شرایط هشدار هر شهر که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای هر شهر اعلام می‌شود، در محل کار حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گفته دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، طبق این بخشنامه کارکنان بانک‌ها در شهرهای وضعیت «زرد» با ۱۰۰ درصد پرسنل، در شهرهای وضعیت «نارنجی» با دو سوم پرسنل و در شهرهای وضعیت «قرمز» نیز با حضور ۵۰ درصد کارکنان فعالیت خواهند داشت.

وی از مردم درخواست کرد برای حفظ سلامتی خود و کارکنان بانک‌ها، خدمات بانکی را به صورت غیر حضوری از منزل و محل کار دریافت کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کرونا کارکنان دولت بانک ها خدمات بانکی پول نیوز بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در ادامه فعالیت سامانه بارشی در استان، عصر امروز بارش شدید باران شهر اهواز را فرا گرفت.

این بارش شدید که همراه با رعد و برق و باد بود موجب جاری شدن آب در سطح معابر و اختلال در تردد شهروندان شد.

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت:فعالیت این سامانه بارشی تا اواخر فردا در استان ادامه دارد.

سبزه زاری افزود: این سامانه نیط سبب رگبار و رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای طی امروز (در اغلب مناطق استان) وطی فردا با شدت کمتر (در مناطق شرقی و ارتفاعات) خواهد شد. 

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی وضعیت ارزی کشور را بهبود بخشید
  • مشهد رکورددار هوای ناسالم است/ پاک‌ترین هوا سهم ارومیه شد
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • بارش شدید باران در اهواز
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • شاخص کیفی ۲۳ شهر سالم و پاک ثبت شد
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد
  • بین منافع پست بانک ایران و کارکنان بانک مرزی وجود ندارد
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • اصفهان رکورددار آلودگی هوا/ هوای ۲۰ کلان‌شهر سالم و پاک ثبت شد