Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:38:21 GMT

۸۴۲ جواز تاسیس واحد صنعتی در استان مرکزی صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۳۷۵۲

۸۴۲ جواز تاسیس واحد صنعتی در استان مرکزی صادر شد

«سعید جعفری‌کرهرودی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سرمایه‌ مورد نیاز برای اجرای این  مجوزهای صنعتی در استان مرکزی ۱۲۵ هزار میلیارد ریالبرآورد شده است و در صورت تحقق این طرح‌ها ۱۷ هزار و ۸۱۹ فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

وی اظهار داشت: ۳۷۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی نیز پارسال در استان مرکزی صادر شد که در قیاس با مدت مشابه قبل آن حدود ۱۷ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس سازمان صمت استان مرکزی مجموع سرمایه‌گذاری در پروانه‌های بهره‌برداری استان در سال گذشته را  ۱۷۹ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اشتغال پیش‌بینی در این پروانه‌ها چهار هزار و ۸۵۳ فرصت برآورد می‌شود.

جعفری‌کرهرودی بیان کرد: بیشترین جواز تاسیس پارسال در شهرستان‌های اراک و زرندیه صادر شد و ساوه به‌لحاظ میزان اشتغال درصد بوده است.

بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ واحد صنعتی کوچک، متوسط و بزرگ در نقاط مختلف استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

استان مرکزی دومین قطب صنایع مادر تخصصی و قطب چهارم صنعت کشور است و از نظر تنوع محصولات صنعتی در کشور آوازه دارد.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی شهرک صنعتی اشتغال زایی پروانه صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی شهرک صنعتی اراک استان مرکزی شهرک صنعتی اشتغال زایی پروانه صمت اخبار کنکور استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا

مشاور معاونت مسکن و ساختمان گفت: از ۲۵ اردیبهشت امسال صرفا مشاوران املاک دارای مجوز امکان استفاده از سامانه خودنویس را دارند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهدی ساسانی اظهار کرد: با هدف ساماندهی مشاوران املاک و اجرا قانون از 25 اردیبهشت امسال فقط مشاوران املاک دارای شناسه یکتا از درگاه ملی مجوزها امکان ثبت قرارداد در سامانه خودنویس را خواهند داشت.

وی افزود: سامانه خودنویس به‌صورت برخط با درگاه ملی مجوزها در ارتباط است و اعتبار جواز کسب مشاوران املاک با هر بار ورود به سامانه خودنویس بررسی می‌شود. بر این اساس فقط مشاوران املاک دارای جواز کسب فعال امکان استفاده از خودنویس را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: از خردادماه خرید و فروش واحدهای مسکونی نیز در سامانه خودنویس امکان ثبت خواهند یافت.

به گزارش تسنیم، در حالی وزارت راه و شهرسازی از عدم امکان استفاده مشاوران املاک بدون مجوز از سامانه خودنویس خبر داده که فعالان این بخش مدعی هستند به‌دلیل مشکلات فنی، سامانه مذکور اکثرا برای ثبت قراردادهای اجاره در دسترس نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • ۲۶۵۰۰۰ واحد فرسوده در استان تهران درحال نوسازی است
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه
  • فرصت ۱۵ روزه مشاوران املاک برای دریافت شناسه یکتا
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد