Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-09@02:21:19 GMT

پیام مدیرعامل استقلال در سالگرد ستاره اول

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۳۸۱۸

پیام مدیرعامل استقلال در سالگرد ستاره اول

مدیرعامل استقلال در سالگرد کسب اولین قهرمانی این باشگاه در آسیا، پیامی را در رسانه رسمی آبی ها منتشر کرد.

 امروز ۲۱ فروردین مصادف است با اولین سالگرد قهرمانی استقلال در آسیا، نخستین حضور استقلال در آسیا در دوره سوم این مسابقات بود که در فروردین ماه ۱۳۴۹ به میزبانی ایران و در ورزشگاه امجدیه تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال در آن سال با سرمربیگری رایکوف پای به این مسابقات گذاشت.

این تیم با دو پیروزی ۳ بر صفر در برابر نمایندگان لبنان و مالزی از گروه خود صعود کرد و در نیمه نهایی، مدان اندونزی را از پیش روی برداشت و در بازی فینال هاپوئل را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و به قهرمانی مسابقات رسید.

رسانه رسمی باشگاه استقلال به مناسبت این روز، به محض ورود به روز بیست و یکم فروردین ماه پیام احمد مددی، مدیرعامل این باشگاه را منتشر کرد:

"بسیار شایسته خواهد بود اگر بگوییم باشگاه استقلال، اعتبار و افتخار ایران و آسیا است. در سالروز کسب اولین ستاره آسیایی ابتدا لازم می‌دانم یاد برخی از افتخارسازانی که در کسب این ستاره نقش داشتند و امروز کنار ما نیستند را گرامی بدارم؛ بزرگانی چون مرحوم پورحیدری، حجازی، مظلومی و جانملکی که جای خالی آن‌ها هیچگاه پر نخواهد شد. همچنین آرزوی سلامتی و بهروزی برای سایر پیشکسوتان بزرگ استقلال که در این افتخارآفرینی بزرگ نقش داشتند، داشته باشم. عزیزانی مثل آقایان جباری، قراب، کارگرجم، عبداللهی، معینی، حاج محمد و ... .

تقارن همزمان سالروز کسب ستاره اول با رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری را به فال نیک می‌گیرم و اطمینان دارم که تیم فعلی استقلال و کادرفنی با دانش این تیم، توانایی کسب سومین ستاره را با یاری خداوند متعال دارد. به عنوان عضو کوچک خانواده بزرگ استقلال از همه هواداران عزیز می‌خواهم که یک دل و یک صدا حامی تیم خود باشند تا سومین ستاره هم بر پیراهن باارزش استقلال نقش ببندد، ان‌شاءالله."/ باشگاه استقلال

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند هفته قبل بود که پاکو خمس از هدایت تراکتور کنار رفت تا نام گزینه‌های متعددی برای جانشینی او شنیده شود. از جمله این مربیان یحیی گل‌محمدی بود که گویا کارهای او برای حضور در تراکتور برای فصل بعد تقریبا نهایی شده و فقط یکی دو گام مانده تا او رسماً هدایت تیم تبریزی را بر عهده بگیرد.

به گزارش ایرنا، بعد از اینکه مذاکره با گل‌محمدی انجام شد، حمید مطهری هم مسئولیت فنی تراکتور را تا پایان این فصل بر عهده گرفت. دستیار سابق یحیی که در پرسپولیس کنار او حضور داشت و این دو به عنوان قهرمانی لیگ برتر هم رسیدند. همچنین قبل از مطهری، محمد عسگری- دستیار و آنالیزور گل‌محمدی در ذوب‌آهن و پرسپولیس- هم به کادرفنی تراکتور اضافه شد و کار خود را آغاز کرد.

تمام این اتفاقات را کنار شایعه‌های نقل و انتقالاتی تراکتور بگذاریم، بیشتر به حضور گل‌محمدی در تبریز پی می‌بریم. او از مدیران تراکتور وعده جذب چند بازیکن تیم ملی را گرفته و در این مسیر یکی از بازیکنان باتجربه تیم تبریزی هم قرار است وارد عمل شود.

در این باره شایعه‌ای در تبریز به راه افتاده که می‌تواند خبر ناراحت کننده‌ای برای هواداران پرسپولیس باشد. گفته می‌شود علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی در صدر لیست بازیکنان مورد نظر تراکتور قرار دارند. نکته اینکه بیرانوند یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد اما بند جدایی در توافق او گنجانده شده است. ترابی و اسماعیلی‌فر در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شوند و می‌توانند بدون مشکل تیم بعدی خود را انتخاب کنند.

البته این اخبار احتمالا از سوی بازیکنان و دو باشگاه تراکتور و پرسپولیس تکذیب می‌شود اما می‌توانیم تا فصل نقل و انتقالات منتظر بمانیم و ببینیم آیا این شایعه‌ها به واقعیت تبدیل می‌شوند یا نه؟

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904350

دیگر خبرها

  • همدردی رودریگو با سیل زدگان برزیل؛ پیام روی پیراهن ستاره رئال مادرید چه بود؟ (+عکس)
  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • برگزاری جشن بزرگ روز دختر با عنوان «مثل ستاره» در سنندج
  • پیام تبریک سرپرست بانک دی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تأسیس بانک
  • پیام سردار برای ستاره های تیم ملی والیبال ایران
  • کشف سرنخ‌های جدیدی درباره شکل‌گیری اولین سیاه‌چاله‌های جهان
  • فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل
  • ژیمناستیک در خواب هم نمی‌دید سهمیه بگیرد/حضور در آسیا با تیم کامل
  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است