Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با برگزاری تست انتخابی تیم ملی آبهای آرام برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک که قرار است تا چند روز آینده در تایلند برگزار شود، عادل مجللی موفق شد با کسب عنوان نخست و با برتری مقابل شاهو ناصری و نبی رضایی مسافر تایلند شود.

عادل مجللی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره مسابقه انتخابی و حضور در رقابت‌های کسب سهمیه المپیک، گفت: برای مسابقات کسب سهمیه المپیک قرار است در تایلند برگزار شود تست انتخابی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه تاریخ مسابقات از قبل اعلام شده بود من به مدت ۷ هفته تمرینات تخصصی در مسافت ۱۰۰۰ متر انجام می دادم. تمرینات من با الیاس اقلیمی در انزلی پیگیری می‌شد.

وی افزود: شرایط به گونه‌ای نبود که بخواهیم به نتیجه خوب در کوتاه مدت فکر کنیم. من برای رشته به دنبال هدف گذاری بلندمدت بودم، اینکه بتوانم در مسابقات قهرمانی جهان شرکت کنم و نتیجه قابل قبولی به دست آورم وقتی در تست انتخابی شرکت کردم، اول شدم و جواز حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو را کسب کردم، به همین دلیل برنامه‌هایم کمی تغییر کرد.

دارنده مدال جهانی کانو با بیان اینکه حالا برای کسب سهمیه تمرین می‌کند، عنوان کرد: در حال حاضر به مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی آسیا فکر می‌کنم. با توجه به فاصله یک ماه باقیمانده احتمالاً مربی سیکل تمرینات را تغییر خواهد داد.

ملی‌پوش کانوی ایران در خصوص آمادگی بدنی‌اش برای حضور در مسابقات تایلند خاطرنشان کرد: آمادگی بدن من نسبت به فصلی که در آن قرار داریم، خوب است. من تلاشم را می‌کنم، امیدوارم خدا هم کمک کند تا نتایج قابل قبولی کسب کنیم.

مجللی افزود: با نتایجی که در تست انتخابی داشتیم داوران به این نتیجه رسیدند قایق‌های ما ۱۶ کیلویی شود که دو کیلو از وزن استاندارد بالاتر بود. این شرایط امتیاز مثبتی برای ما بود چرا که رکوردهایی را که ثبت کردیم با مسابقه فرق می‌کند. نکته دیگر اینکه تهران در ارتفاع قرار دارد و آب دریاچه سرد است. مطمئنا رکوردها در تایلند متفاوت خواهد بود.

ملی‌پوش قایقرانی کشورمان در خصوص اقدامات و محدودیت‌ها در تایلند برای مقابله با کرونا، تصریح کرد: این کشور متاسفانه شرایطی را گذاشته است که نمی‌توان هیچ چیزی را پیش‌بینی کرد. ۵ روز اول کامل در قرنطینه هستیم به طوری که حتی از اتاق ها هم نمی‌توانیم بیرون بیاییم بعد از آن روزی یک ساعت به ما اجازه تمرین داده‌اند. حالا باید ببینیم شرایط به چه صورت است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عادل مجللی ملی پوش قایقرانی قایقرانی کسب سهمیه المپیک المپیک توکیو مسابقات کسب سهمیه المپیک تست انتخابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک

علی امینی و ریحانه رضایی دو ملی پوش شمشیربازی اصفهان به رقابت‌های انتخابی المپیک زون آسیا اعزام شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، مسابقات زون آسیا آخرین مرحله رقابت‌های انتخابی المپیک در قاره آسیا به حساب می‌آید که با حضور نمایندگان کشورهای مختلف در فجیره امارات برگزار می‌شود. قهرمان مسابقات در هر اسلحه صاحب سهمیه خواهد شد.

علی امینی و ریحانه رضایی ملی‌پوشان استان اصفهان به عنوان تنها نمایندگان ایران در اسلحه فلوره آقایان و اپه بانوان نیز روز گذشته به این رقابت اعزام شدند. رقابت ملی‌پوشان اصفهانی جهت کسب سهمیه المپیک فردا یکشنبه _نهم اردیبهشت_ آغاز خواهد شد.

کد خبر 748361

دیگر خبرها

  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • شمشیرباز یزدی از کسب سهمیه المپیک بازماند
  • محمد اسماعیلی در مرحله نیمه نهایی حذف شد
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • برای کسب سهمیه انفرادی المپیک ناامید نیستیم
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود