Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: داوطلبان شوراهای اسلامی روستاهای استان تا پایان روز چهارم به ۴ هزار و ۴۳۸ نفر رسید و از این تعداد ۹۸ درصد معادل ۴ هزار و ۳۶۳ نفر را آقایان و ۲ درصد معادل ۷۵ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: ۶۲.۵ درصد ثبت نام کنندگان دارای مدرک ابتدایی، ۱۲ درصد راهنمایی، ۶ درصد متوسطه، ۱۰ درصد دیپلم، ۲ درصد فوق دیپلم، ۶ درصد لیسانس، یک درصد فوق‌لیسانس و کمتر از یک درصد دارای تحصیلات حوزوی و دکترا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی تصریح کرد: ۸۱ درصد از ثبت‌نام‌کنندگان به صورت حضوری در بخشداری‌ها، ۱۱ درصد در دفاتر پیشخوان، ۵ درصد از طریق نرم افزار موبایلی و سه درصد از طریق کامپیوتر اقدام به نام‌نویسی کردند.

مصطفوی یادآور شد: ۷۴ درصد داوطلبان برای نخستین بار برای حضور در شوراهای اسلامی روستاهای استان ثبت‌نام کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: یکهزار و ۱۸۵ نفر در ارومیه، ۳۱۴ نفر در بوکان و ۳۰۷ نفر نیز در خوی نام‌نویسی کرده اند و این سه شهرستان، بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی ستاد انتخابات ارومیه شوراهای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۳۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  همزمان با سراسر کشور  نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با شرکت داوطلبان گروه علوم تجربی در آذربایجان غربی برگزار شد.

در آزمون روز گذشته   ۱۹ هزار نفر در رشته  علوم انسانی ،  ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب در رشته علوم ریاضی وبه همین میزان  در رشته‌های هنر و زبان رقابت کردند.

 

کنکور سراسری در ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار  داوطلب در  آذربایجان غربی، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در ۴۱۲ شهر، ۶۲۴ حوزه اصلی و ۱۹۹۳ حوزه فرعی برگزار می شود.

 

فرآیند برگزاری آزمون صبح‌ها رأس ساعت ۸:۰۰ (هشت) و بعدازظهر ساعت ۱۴:۳۰ (دو و نیم بعدازظهر) آغاز می‌شود و دربِ حوزه‌های امتحانی به ترتیب رأس ساعت ۷:۳۰ صبح و ۱۴:۰۰ (دو بعدازظهر) بسته می شود.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم‌چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

 

 

دیگر خبرها

  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برگزار شد
  • آزمون گروه‌های هنر و زبان‌های خارجی نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ آغاز شد
  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • آغاز کنکور ۱۴۰۳ با رقابت داوطلبان ریاضی و انسانی
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار