Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام سامانه ماسک در حال حاضر استان کرمانشاه در بحران شیوع کرونا دارای ۹ شهرستان با وضعیت قرمز، ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱ شهرستان با وضعیت زرد است و شهرستانی با وضعیت سفید و آبی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه اطلاع رسانی وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور (ماسک)، وضعیت استان کرمانشاه در زمینه کنترل شیوع کرونا مناسب است به گونه‌ای که بر اساس نقشه آماری درج شده در این سامانه در حال حاضر در این استان ۹ شهرستان در وضعیت قرمز و ۴ شهرستان با وضعیت نارنجی، ۱ شهرستان در وضعیت زرد و شهرستانی در وضعیت آبی و سفید وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس شاخص نمادهای این سامانه، رنگ آبی نشانه کم خطر، رنگ زرد خطر متوسط، رنگ نارنجی وضعیت پرخطر، رنگ قرمز نشانه وضعیت خیلی پرخطر است.

وضعیت شهرستان‌های استان کرمانشاه در زمینه شیوع کرونا به شرح ذیل است:

وضعیت قرمز:

کرمانشاه

اسلام آباد غرب

گیلان غرب

سرپل ذهاب

پاوه

سنقر

صحنه

هرسین

کنگاور

وضعیت نارنجی:

قصرشیرین

دالاهو

جوانرود

روانسر

وضعیت زرد:

ثلاث باباجانی

کد خبر 485859

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرمانشاه آمار کرونا در کرمانشاه آمار کرونا کرمانشاه آخرین آمار کرونا در استان کرمانشاه مبتلایان کرونا کرمانشاه فوتی کرونا کرمانشاه آمار کرونا استان کرمانشاه ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه فوتی های کرونا کرمانشاه ابتلا به کرونا در کرمانشاه وضعیت کرونا در کرمانشاه ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا ابتلا به کرونا کرونا آمار ابتلا به کرونا آخرین اخبار کرونا آمار کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۴۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر صبح امروز در ایستگاه احمد آباد با ۱۵۶ و قهجاورستان با ۱۷۲ AQI ناسالم برای عموم است.
وضعیت هوا همچنین امروز در ایستگاه‌های انقلاب با ۱۴۷، پارک زمزم با ۱۱۰، رهنان و کاوه با ۱۰۷، زینبیه ۱۳۴ و فرشادی با ۱۱۱، میرزا طاهر با ۱۱۶، کردآباد با ۱۴۲ و ولدان با ۱۱۲ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس گزارش شده است.
میانگین هوای اصفهان با ۱۱۳ AQI در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس ثبت شده است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.
این شاخص به طور معمول برای پنج آلاینده هوا شامل مونوکسیدکربن (CO)، اُزن (O ۳)، دی اکسید نیتروژن (NO ۲)، دی اکسید گوگرد (SO ۲) و ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM ۲.۵) اندازه گیری و به طور روزانه در ایستگاه‌های پایش هوا، ثبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • وضعیت قرمز هوا در دو ایستگاه اصفهان
  • هشدار نارنجی؛ رگبار شدید باران از فردا شروع می شود
  • خرمشهر در وضعیت «نارنجی» آلودگی هوا
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد
  • وضعیت «نارنجی» هوا در خرمشهر
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • سازماندهی ۴۹۰ تیم عملیاتی و امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی سامانه بارشی