Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی دادستان کل کشور با هدف رفع موانع واردات و کمک به معیشت مرزنشینان از بازارچه مرزی میلک در شهرستان هیرمند بازدید کرد.

خبرگزاری میزان - با هدف رفع موانع واردات و کمک به معیشت مرزنشینان، رضا خشنودی معاون قضایی دادستان کل کشور از بازارچه مرزی میلک شهرستان هیرمند بازدید کرد.

خشنودی در جریان این بازدید اظهار داشت: متاسفانه زیرساخت‌های توسعه بازارچه‌های مرزی در سیستان و بلوچستان ضعیف است و استفاده بهینه از این ظرفیت اقتصادی صورت نگرفته و مسئولان در تلاش برای شناسایی مشکلات و مانع زدایی در این منطقه هستند و قوه قضاییه نیز در راستای وظیفه صیانت و نگهداری از انفال و بیت المال و حقوق عامه حامی سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی است که به رفع موانع و شکوفایی اقتصادی کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: بازدید معاون قضایی دادستان کل کشور از بازارچه مرزی شهرستان میرجاوه

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با فراهم کردن بستر لازم و توسعه زیرساخت‌ها در بازارچه‌های مرزی استان سیستان و بلوچستان شاهد رونق این بازاچه‌ها و کسب و کار در این منطقه و نهایتا کمک به معیشت و رفاه مردم باشیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: معاون قضایی دادستان کل کشور بازارچه مرزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون قضایی دادستان کل کشور بازارچه مرزی معاون قضایی دادستان کل کشور بازارچه مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار عتباتی با اشاره به مشکلات مرتبط با پرونده‌های قضایی گفت:همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در خصوص برخی پرونده‌های قضایی موثر در حصول نتایج بهتر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین کمک به حل مشکل یکی از واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی اشتغالزایی چشم گیری بالغ بر ۱۰۰۰نفر در استان اتفاق می‌افتد که نیازمند همراهی و همکاری موثر دو مجموعه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی پورشادلو دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور که اخیرا به این سمت منصوب شده است نیز به همکاری‌های دوجانبه تاکید و باز شدن گره از مشکلات مردم خصوصا پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از امور مهم ارزیابی کرد و همکاری‌های دوجانبه را در این خصوص کارگشا و نتیجه بخش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • زیرساخت‌های لازم در ۳ بازارچه مرزی چیلات، چنگوله و مهران فراهم شد
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه