Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@02:02:23 GMT

مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد تا ۲۵ فروردین

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۴۴۶۰

مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس سمپاد تا ۲۵ فروردین

ایسنا/خوزستان رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان، با اشاره به مهلت ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) از ۱۱ تا ۲۵ فروردین، گفت: داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.azmoon.medu.ir مراجعه کنند.

جمال حیدری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ثبت‌نام در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) از ۱۱ فروردین آغاز شده و تا ۲۵ فروردین ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داوطلبان می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.azmoon.medu.ir مراجعه کنند. بازه ثبت‌نام ۱۵ روزه است و قابل تمدید نخواهد بود.

وی با بیان اینکه این آزمون برای ورودی پایه هفتم و پایه دهم است، گفت: همه فرآیند ثبت‌نام به صورت اینترنتی است و مدارس محل تحصیل دانش‌آموز ملزم به ارائه رمز همگام به منظور ثبت‌نام هستند. توصیه می‌شود که داوطلبان و اولیا حتما دفترچه راهنما را مطالعه کنند. کارت ورود به جلسه که شامل اطلاعت فرد است به ترتیب اولویت، پنج روز پیش از برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به زمان برگزاری آزمون، تصریح کرد: زمان برگزاری آزمون ورودی پایه هفتم ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه (۲۰ خرداد ۱۴۰۰) و آزمون ورودی پایه دهم نیز ساعت ۹ صبح روز جمعه (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) خواهد بود. همچنین درصورت نامساعد بودن شرایط کشور از نظر شیوع کرونا، ممکن است تاریخ برگزاری به صلاحدید ستاد ملی مدیریت کرونا تغییر کند.   

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان مدارس سمپاد مدارس استعدادهای درخشان استعدادهای درخشان آزمون ورودی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۴۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس

وزیر آموزش‌ و پرورش از برگزاری آزمون مشاغل کیفیت بخشی در روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رضا مراد صحرایی با اشاره به برگزاری آزمون مشاغل کیفیت بخشی در روز جمعه، چهاردهم اردیبهشت اظهار کرد: در این آزمون حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب و از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون این افراد باید امتیازاتی به دست بیاورند تا مشمول رتبه‌بندی شوند، افزود: تلاش می‌کنیم از همان ابتدا این افراد مشمول رتبه‌بندی شوند.

وزیر آموزش‌وپرورش درباره برنامه‌های استخدامی سال آینده وزارتخانه گفت: برنامه‌های سال ۱۴۰۴ و کار برنامه‌ریزی سال آینده، بعد از اجرای آزمون‌ها و اواسط فصل پاییز شروع می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 750018

دیگر خبرها

  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش
  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • رقابت داوطلبان استخدامی آموزش و پرورش و EPT در دانشگاه آزاد اسلامی
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان بوشهر
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • جزئیات برگزاری کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل زده
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا جمعه/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش»؛ فردا/ ۱۹ هزار مربی اول مهر وارد مدارس می‌شوند