Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت:متاسفانه سه خیز و موج را پشت سر گذاشتیم و همه تلاش ما از اسفندماه این بود که وارد موج چهارم نشویم و باید خدمت مردم بگوئیم متاسفانه امروز وارد موج چهارم شدیم. اولین عامل ورود ویروس انگلیسی از کشور از عراق بوده است.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا گفت: در آستانه ماه رمضان هستیم و امیدواریم از این ماه پر برکت بتوانیم استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: متاسفانه سه خیز و موج را پشت سر گذاشتیم و همه تلاش ما از اسفندماه این بود که وارد موج چهارم نشویم و باید خدمت مردم بگوئیم متاسفانه امروز وارد موج چهارم شدیم. اولین عامل ورود ویروس انگلیسی از کشور از عراق بوده است.

روحانی با بیان اینکه دلایل دیگر این موج، سفرها، خرید‌های نوروزی و دید و بازدید بوده است، تصریح کرد: ما از قبل عنوان کردیم که سفر به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است، اما برخی رعایت نکردند.

وی بیان داشت: برخی افراد تست آن‌ها مثبت بود، اما به سفر و دید و بازدید رفتند. این تخلف بزرگی است. کسی که تست او مثبت شده نباید به تجمعات برود و باید در خانه بماند.

روحانی تصریح کرد: اگر دستورالعمل‌ها را مردم در جامعه بالای ۹۰ درصد رعایت کنند خطر کمتر است. اما اگر پروتکل‌ها کاهش یابد خطر در کمین است. آمار نشان می‌دهد پروتکل‌ها ۵۶ درصد رعایت می‌شود. جامعه ما و کادر درمان ما خسته است. در خستگی تصمیم‌گیری یکم سخت است و ناچار می‌شویم محتاطانه تصمیم بگیریم.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: باید همه پروتکل‌ها را رعایت کنیم. شاید برخی می‌گویند که شما باید مرز‌ها را سخت‌گیری می‌کردید تا ویروس انگلیسی وارد نشود. مگر کشور‌های اروپایی توانستند اینکار را انجام دهند.

وی ادامه داد: این خطای بزرگی است که به برخی کشور‌ها واکسن نمی‌دهند. باید همه دنیا دست به دست هم بدهند که به یک نقطه مطمئن برسیم. اگر واکسیناسیون به تعداد کامل در جهان انجام شود خیلی موثر خواهد بود. واکسن بی تردید تاصیر گذار است. ما باید با همه قدرت واکسن خارجی را تا روزی که واکسن داخلی بیاید بکار گیریم.

رئیس جمهور تصریح کرد: در موضوع مبارزه با کووید ۱۹ همه باید یک صدا باشیم. چند جور نباید حرف بزنیم. اینکه برای ستاد ملی کرونا یک سخنگو گذاشتیم برای این است که یکصدایی باشد. نمی‌شود که هر کسی برود در تلویزیون سخن بگوید جز این نیست که بهانه به ضد انقلاب می‌دهیم.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حسن روحانی بیماری کرونا ویروس کرونا ستادملی مبارزه با کرونا وارد موج چهارم ویروس انگلیسی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد

به گزارش ورزش سه، در هفته‌های اخیر اخبار مختلفی پیرامون جدایی ستاره‌های لیورپول، به خصوص محمد صلاح، منتشر می‌شد، اما گزارش‌های مطبوعات انگلیسی حاکی از آن است که این بازیکن صحبتی درباره ترک این باشگاه نکرده است.

به گفته گریم بیلی، روزنامه نگار انگلیسی، واتارو اندو، ستاره ژاپنی، اولین بازیکنی است که در تابستان 2024 لیورپول را ترک می‌کند. او توضیح داد: اندو به احتمال زیاد به لیگ آلمان بازخواهد گشت، اما نام باشگاهی که او به آن منتقل خواهد شد، هنوز مشخص نشده است.

اندو در تابستان گذشته با مبلغ 20 میلیون یورو از اشتوتگارت آلمان به لیورپول پیوست و حالا در شرایطی درباره جدایی او صحبت می‌شود که روزنامه تلگراف تاکید دارد مدیران لیورپول به دنبال حفظ ساختار اصلی این تیم هستند و در تابستان آینده نیز حضور قدرتمندی در نقل و انتقالات خواهند داشت.

لازم به ذکر است که یورگن کلوپ، سرمربی فعلی‌ لیورپول، پس از پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد و بر اساس گزارش های مختلف، آرنه اسلات هلندی به عنوان جانشین وی منصوب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • سردار رادان در باره گشت حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ، رئیس دستگاه قضا و وزیر کشور وارد شدیم
  • سردار رادان در باره طرح حجاب: ما به خواست رئیس جمهور ،رئیس دستگاه قضا،وزیر کشور وارد این صحنه شدیم
  • توضیحات معاون علمی رئیس‌جمهور درباره پروژه دانشگاهی ساخت هواپیما و دروغ‌پردازی رسانه انگلیسی 
  • اولین خروجی لیورپول بعد از کلوپ مشخص شد
  • انسان چه زمانی برای اولین بار سرما خورد؟
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • چین خاک سرخ مریخ را به زمین می‌آورد!
  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی