Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:27:06 GMT

باند سارقین سرقت‌های سریالی خودرو و مغازه در اهر متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۵۲۹۱

باند سارقین سرقت‌های سریالی خودرو و مغازه در اهر متلاشی شد

قدرت آقاپور در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: در پی وقوع سرقت‌های سریالی سرقت پلاک خودرو، انجام ۴ فقره سرقت مغاره و ۲ فقره تجهیزات داخل خودرو در یک شب در شهرستان اهر و ایجاد ناامنی و نگرانی مردم؛ موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان اهر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر گفت: طی کار اطلاعاتی از سوی مأموران نیروی انتظامی؛ باند سارقین غیربومی شناسایی و لیدر اصلی این باند که سارق حرفه‌ای بود با تلاش شبانه‌روزی پلیس دستگیر و خودروی وی نیز توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان این‌که سارقین باند سرقت‌های سریالی تحت بازجویی علمی و فنی پلیس به تمامی سرقت‌های فوق اعتراف کردند، ابراز داشت: سارقین با دستور مقام قضائی روانه زندان اهر شدند.

آقاپور تأکید کرد: همچنین اقدامات تکمیلی جهت دستگیری همدست یا همدستان سارقین از سوی واحدهای تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان اهر در جریان است.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری سارق حرفه‌ای تجهیزات داخل خودرو در این شهرستان خبر داد، یادآور شد: در پی افزایش سرقت از تجهیزات داخل خودرو در شهرستان اهر، سارق حرفه‌ای در تور اطلاعاتی کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی اهر افتاده و دستگیر شد.

کد خبر 5185440

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اهر سرقت دستگيري سارق ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان انتخابات 1400 ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت های کرونایی اردبیل ماه مبارك رمضان هفته هنر انقلاب اسلامی شهرستان کرج انتظامی شهرستان اهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان کابل های مترو!

تین نیوز

فرمانده یگان حفاظت مترو از افزایش تجهیزات و مراقبت های انتظامی در خطوط و دستگیری سارقان کابل های مترو خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، سرهنگ علی اصغر لک با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت های انتظامی در خطوط و ایستگاه های مترو، اظهار داشت: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامات و یگان حفاظت شرکت بهره برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

لک فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضایی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

وی افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

لک در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • ۵ سارق ۵۰ میلیارد ریال از کاشانی‌ها سرقت کردند
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • باند سارقین طلای پیرزن ها متلاشی شد
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • دستگیری سارقین طلاجات خانم های مسن کرمانی
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه