Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-08@20:30:35 GMT

شلیک زن روانی به خودرویی با دو سرنشین کودک

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۵۳۰۸

شلیک زن روانی به خودرویی با دو سرنشین کودک

زن روانی پس از شلیک به خودرویی با دو سرنشین کودک به جرم اقدام به قتل بازداشت شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرایم، " آلیشیا پادیلا"  اهل ممفیس آمریکابا همسرش درگیری لفظی داشته و هنگامیکه همسرش خانه را ترک می کند تا با خودرو خود دور شود او از سر عصبانیت به سمت خودرو همسرش با دو سرنشین کودک تیراندازی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گزارش های پلیس روشن نکرده است که کودکانی که در خودرو حاضر بوده اند فرزندان متهم بوده یا فرزندان همسرش اما به هر حال به سمت خودرو در حال حرکتشان تیراندزای کرده از این رو با تهام اقدام به قتل و به خطر انداختن جان کودکان روبروست.
پس از تیراندازی ماموران پلیس وارد عمل شده و این زن روانی را بازداشت کرده اند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد افشار گفت: تیم عملیاتی ۱۳۴ شهرک قدس در حال گشت زنی بودند و راکب و ترک نشین موتور سیکلت که قصد سرقت تلفن همراه شهروندی را داشتند مشاهده که با دیدن مأموران به طور خطرناکی متواری شدند.

وی افزود: پس از مدتی تعقیب و گریز موبایل قاپان اقدام به استفاده از گاز اشک‌آور به سمت عوامل کلانتری کردند که پس از ده دقیقه تعقیب و گریز در نهایت با شلیک پلیس موبایل قاپان زمین گیر و دستگیر شدند.

این مقام انتظامی گفت: یکی از سارقان در حین فرار از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته که در بازرسی اولیه از متهمان تعداد دو عدد تلفن همراه مسروقه که به تازگی سرقت کرده بودند کشف و متهمان به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت انتقال متهم به مراکز درمانی و تحت درمان قرار گرفتن وی اشاره کرد و ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که موبایل قاپان ۲۴ ساله و دارای سابقه کیفری می‌باشند و متهمان به ۳۰ فقره موبایل قاپی اعتراف کردند.

سرهنگ افشار خاطر نشان کرد: کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6099302

دیگر خبرها

  • این بی‌ام‌و ۲۰۲۴ هم‌قیمت خودرویی ۱۰ سال کارکرده در بازار ایران است /عکس
  • اختصاصی|جزئیات جدید از قتل مریوان/قاتل بیماری روانی داشت
  • ارسال پیامک تذکر حجاب به ۳۲۱ سرنشین خودرو
  • هزینه ها در معاملات برخط خودرویی کاهش می یابد
  • پایان راه موبایل قاپان با شلیک پلیس
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • جریمه ۵۴۰۰۰۰ خودرویی که بر روی خط عابر پیاده توقف داشتند
  • سرگرمی جدید خودرویی
  • امام جمعه شهر بلوک جیرفت بر اثر سانحه تصادف درگذشت
  • پسر روانی مادر پیرش را کشت و در خانه آتش زد