Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@04:06:01 GMT

بهترين آموزشگاه آيلتس تهران

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۵۳۹۲

بهترين آموزشگاه آيلتس تهران

خبرگزاری آریا-همانطور که می دانید آزمون آیلتس یکی از شناخته شده ترین آزمون بین المللی برای ارزیابی مهارت زبان انگلیسی در جهان می باشد. با قبول شدن در این آزمون و داشتن یک مدرک زبان آیلتس می توانید در 140 کشور مختلف به تحصیل و یا کار مشغول شوید.

آزمون آیلتس چهار مهارت شنیداری، خواندن، نوشتاری و گفتاری شما را در زبان انگلیسی ارزیابی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرک آزمون آیلتس توسط 10.000 سازمان دولتی، دانشگاه ها مؤسسات و آموزشگاه ها در سرتاسر جهان پذیرفته می شود.

برای موفقیت در آزمون آیلتس راه و روش های بسیار زیادی وجود دارد. بسیاری از افراد شرکت کردن در کلاس ها و دوره های آمادگی آزمون ایلتس را انتخاب می کنند اما برخی دیگر از افراد ترجیح می دهند که خودشان با فراهم کردن منابع مورد نیاز آزمون جهت آمادگی در آزمون آیلتس مطالعه کنند که به این روش Self Study  و یا خودخوان گفته می شود.

همانطور که می دانید برای آمادگی آزمون آیلتس می بایست در ابتدا با استفاده از آزمون های تمرینی آزمون آیلتس و یا همان ماک اگزم ها با نوع فرمت آزمون و نمونه سوالات در هر یک از بخش های ان با محدودیت زمانی داده شده آشنا شوید. زیرا در روش خودخوان برای دریافت نتیجه ای بهتر می بایست نقاط قوت و ضعف خود را در هر یک از مهارت های زبان انگلیسی بیشتر بشناسید تا بدانید که برای کدام یک از آنها لازم است تا زمان بیشتری وقت بگذارید و به چه مقدار تمرین جهت تقویت و بهبود مهارت مورد نظر احتیاج دارید.

نکته ی دیگری که در روش خودخوانی آزمون آیلتس اهمیت بسیار زیادی دارد، تمرین کردن است. زیرا هرچه بیشتر تمرین کنید و بر روی نقاط ضعف خود کار کنید، نتیجه بهتری در آزمون خواهید گرفت. تا زمانی که از تمرینات خود مطمئن نیستید و 99% احساس آمادگی نکردید، در آزمون شرکت نکنید.

همانطور که در مطالب مختلف بارها به ان اشاره شده، قبل از شروع مطالعه خود، و پس از شناخت نقاط قوت و ضعف مهارت های زبانی خود، یک برنامه ی ریزی برای مطالعه شخصی خود تنظیم کرده و بر طبق آن مطالعه کنید.

چرا زبان آموزان، خود آموزی (Self study) را دشوار می دانند؟

خود آموزی درست و صحیح از اهمیتی بسیاری جهت موفقیت در آزمون آیلتس برخوردار است. همانطور که گفته شد، اکثر زبان آموزان می بایست خود را با فرمت آزمون آیلتس آشنا سازند، قسمت های مختلف آزمون و انواع مختلف سوالات هر کدام از بخش های آن را بشناسند. همچنین لازم است تا با استفاده از منابع مطالعاتی مناسب، استراتژی و ترفندهایی جهت پاسخ دهی درست و صحیح یاد بگیرند و نقاط قوت و ضعف خود را در هر یک از مهارت های زبانی شناسایی کنند.

اما مشکلی که اکثر زبان آموزان در خود آموزی و یا سلف استادی با آن مواجه می شوند نداشتن انگیزه نیست، بلکه نداشتن مهارت  برای مطالعه مؤثر می باشد.

موانع سلف استادی آیلتس

برخی از موانع رایجی که اغلب در روش خودخوان با آن مواجه می شوند، شامل این موارد می باشند:

با وجود رنج متنوع و گسترده منابعی که وجود دارد، نمی دانند که از کجا می بایست مطالعه خود را شروع کنند.در عوض تقویت بیشتر بر روی مهارت های زبانی و استراتژی های خود، بیشتر در دستیابی یک نمره ی خاص تمرکز کرده باشند.در شناسایی نقاط ضعف خود دشواری داشته باشند.به جای تمرکز کردن بر تقویت و بهبود مهارت های زبانی خود، تمرینات اضافی انجام دهند.

یکی از دغدغه های مهاجرت آموزش زبان و گرفتن نمره آیلتس 7  و مهمترین چالش یادگیری آیلتس، انتخاب بهترین مدرس  IELTS است. مشخصا برای اینکه بتوانیم بهترین استاد خصوصی آیلتس را پیدا کنید بررسی رزومه و سوابق کاری، بهترین روش است. داشتن اطلاعات کافی از سرفصل های آموزشی آیلتس، سوابق تحصیلی، اطلاع از ترفند های آزمون آیلتس، دسترسی به منابع به روز آزمون IELTS و داشتن نمونه های موفق از آزمون معیارهای خوبی برای انتخاب بهترین استاد خصوصی آیلتس است

. بیشترین استفاده را از منابع آیلتس ببرید

خوشبختانه در سلف استادی و خود آموزی آزمون آیلتس، با هیچ گونه کمبود منابعی مواجه نخواهید شد. زیرا شما به تمامی منابع آمادگی آزمون کمبریج و همچنین آزمون های تمرینی و ماک ها در سایت رسمی آزمون ایلتس دسترسی آنلاین خواهید داشت.

برخی از کتاب ها و منابع مطالعاتی که جهت آمادگی در روش خودخوان آزمون ایلتس می توان اشاره کرد، شامل:

Barron’s IELTS SupperpackOfficial Cambridge Guide to IELTSCambridge IELTS 14 Academic Students Book with AnswersOfficial IELTS Practice MaterialsRoad to IELTS

زمانی که می خواهید از میان انواعی از کتاب های متنوع آمادگی آزمون آیلتس انتخاب کنید، می بایست در ابتدا هدف خود را از آنچه که از مطالب می خواهید در نظر بگیرید زیرا برخی از کتاب های آزمون آیلتس مخصوص آزمون آیلتس جنرال (عمومی) بوده و برخی دیگر آکادمیک و تحصیلی.

در آموزشگاه تخصصی زبان خانه آیلتس شما زیر نظر مجرب ترین اساتید زبان با مدیریت جناب آقای بهنام علیپوری می توانید ره صد ساله را چند ماهه بپیمایید.

جناب آقای بهنام علیپوری با بیش از 15 سال سابقه درخشان و مستند در حوزه آموزش IELTS در موسسه خانه آیلتس اقدام به برگزاری دوره های آموزشی خصوصی و عمومی زبان کرده است. تشکیل کلاس های آنلاین IELTS یکی دیگر از امتیازات مجموعه خانه آیلتس است که توسط آقای بهنام علیپوری برای رفاه حال زبان آموزان در نظر گرفته شده است. برگزاری دوره های فشرده، خصوصی و تضمینی بهترین چیزی است که می تواند راه را برای کسانی که قصد مهاجرت دارند هموار کند.

جناب علیپوری مدرس تخصصی دوره های آمادگی آزمون های بین المللی IELTS, TOEFL, CELPIP, PTE, GRE, MSRT, CAEL, TOLIMO, EPT  هستند و با داشتن مدرک CELTA از دانشگاه کمبریج وکارشناس ارشد زبان و ادبیات انگلیسی تضمینی دیگر برای یادگیری بهتر شما عزیزان را به ارمغان آورده اند.

بخشی از سوابق درخشان جناب آقای بهنام علیپوری مدرس تخصصی دوره های آمادگی آزمون های بین المللی زبان :

مدرس سابق موسسات زبانخانه آیلتسسفیرایران مهرکانون زبان ایرانپارسیسمدرس دانشگاه هوا و فضا

با شناخت کامل و انتخاب بهترین آموزشگاه آیلتس از یک سو و تلاش و پشتکار شما از سوی دیگر راه دیگری جز موفقیت نخواهد ماند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آموزشگاه آیلتس تهران مهارت های زبانی مهارت های زبان آمادگی آزمون زبان آموزان آزمون آیلتس خود آموزی ضعف خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور ۱۴۰۳ در قم با حضور بیش از ۱۷ هزار داوطلب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، عباس حبیب زاده، نماینده سازمان سنجش در قم گفت: ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب از استان در آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسه های آموزش عالی شرکت می‌کنند که از این میان تعداد ۱۰ هزار و ۹۶۴ نفر داوطلب زن و ۶ هزار و ۵۵۰ نفر داوطلب مرد هستند.

حبیب زاده ادامه داد: داوطلبین در روزهای پنجشنبه و جمعه ششم و هفتم اردیبهشت‌ در پنج گروه آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از استان قم در گروه آزمایشی ریاضی از مجموع ٢ هزار و ۱۶۷ داوطلب ۷۴۹ نفر خانم و یک‌هزار ۴۱۸ نفر آقا هستند.

نماینده سازمان سنجش در ادامه با اشاره به اینکه در گروه آزمایشی تجربی از مجموع ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب ۵ هزار و ۷۷ نفر خانم و ٢ هزار و ۵۳۲ نفر آقا هستند، بیان داشت: در گروه آزمایشی انسانی از مجموع پنج هزار و ۷۳۳ داوطلب سه‌ هزار و ۶۹۷ نفر خانم و ۲ هزار و ۳۶ نفر آقا، در گروه آزمایشی هنر از مجموع ۸۳۲ داوطلب ۶۱۴ نفر خانم و ۲۱۸ نفر آقا و در نهایت در گروه آزمایشی زبان‌های خارجی از مجموع یک‌هزار و ۱۷۳ داوطلب ۸۲۷ نفر خانم و ۳۴۶ نفر آقا در آزمون شرکت کردند.

وی همچنین در خصوص نوبت و تاریخ برگزاری آزمون سراسری اردیبهشت‌ گفت: داوطلبان گروه ریاضی فیزیک و علوم انسانی از صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ آزمون خود را آغاز کرده اند.

نماینده سازمان سنجش گفت: آزمون گروه آزمایشی هنر و زبان هم عصر پنجشنبه و گروه آزمایشی علوم تجربی صبح جمعه هفتم اردیبهشت‌ برگزار می‌شود.

حبیب‌زاده گفت: علاوه بر دانشگاه قم، دانشگاه‌های مفید، آزاد اسلامی، شهاب دانش و فنی و حرفه‌ای نیز در گروه‌های آزمایشی مختلف در استان قم به عنوان حوزه امتحانی در آزمون سراسری اردیبهشت‌ سال ۱۴۰۳ تعیین شده‌اند.

دیگر خبرها

  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • آغاز آزمون سراسری هنر و زبان‌های خارجه
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • کنکور ۱۴۰۳ در قم با حضور بیش از ۱۷ هزار داوطلب
  • آمادگی شهرستان خاتم در برگزاری کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • سردار آزمون در رم هت‌تریک کرد | آمادگی بالای ستاره ایرانی را ببینید + ویدئو
  • «استرس» و «توکل بر خدا» کلام مشترک این روزهای کنکوری‌ها
  • مهارت‌آموزی ۱۴۹۳ بانوی بیرجندی در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران