Web Analytics Made Easy - Statcounter

شش دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز در مسابقه ملی «ره نشان» موفق به کسب رتبه‌هاى برتر اول تا سوم شدند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، مسابقه ملی «ره نشان» به عنوان نخستین رویداد مسئله محور بنیاد ملی نخبگان برگزار شد و شش دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز در مقاطع مختلف تحصیلی به عنوان نفرات اول تا سوم این مسابقه برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دانشجویان برگزیده این رویداد، از سوی انجمن علمی دانشجویی مکانیک وابسته به مدیریت حمایت و پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز در این مسابقه ملی شرکت کرده بودند و در پایان دو مقام اول، دو مقام دوم و دو مقام سوم برای این دانشگاه به ارمغان آوردند.  

کیاوش شیخی، دانشجوی دکتری دامپزشکی با پروژه «تحلیل داده‌های ژنتیکی برای دامداری هوشمند» و محمدرضا صالح زاده، دانشجوی مهندسی شیمی با پروژه «تولید شوینده با قابلیت از بین بردن لکه‌های خون و ادرار» حائز مقام اول در این رویداد ملی شدند.

همچنین فاطمه فروزان مهر، دانشجوی مهندسی برق با پروژه «دوربین‌های پلاک خوان» و محمدحسین نبگان، دانشجوی مهندسی مکانیک با پروژه «شبیه سازی کامپیوتری فرآیند تخلیه مکانیزه راکتور‌ها و مخازن» رتبه دوم مسابقه ره نشان را کسب کردند. محمدحسن نبگان، دانشجوی مهندسی برق با پروژه «سیستم مدیریت باتری و روش‌های کنترل دما در پک باتری خودرو‌های الکتریکی» و دانیال کرد، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته شیمی با پروژه «تولید بتاگلوکان از مخمر ساکارومایسس سرویزیه» نیز مقام سوم این رویداد را از آن خود کردند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه شهید چمران اهواز دانشگاه شهید چمران اهواز دانشجوی مهندسی ره نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا

هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا در حمایت از غزه و محکومیت نسل کشی رژیم صهیونیستی اقدام به برپایی تحصن و تظاهرات کردند.

دریافت 4 MB

دیگر خبرها

  • محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز کشف شد
  • کشف محل حفاری غیرمجاز در شهرک شهید چمران تبریز
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • جوانان ما لایق رتبه‌های بالا در سطح مسابقات بین‌المللی هستند
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • فیلم/ تظاهرات هزاران دانشجوی دانشگاه ملبورن استرالیا
  • رقابت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور سراسری ۱۴۰۳