Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:49:59 GMT

تیم فوتسال بانوان قزوین به مسابقات لیگ دسته اول اعزام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۵۸۳۸

تیم فوتسال بانوان قزوین به مسابقات لیگ دسته اول اعزام شد

به گزارش ایرنا، طاهره کشتیرانی روز شنبه با اعلام این خبر، افزود: تیم فوتسال بانوان قزوین با مربیگری راضیه مرادی و سرپرستی مریم جباری، کار خود را از لیگ استانی در قزوین شروع کرد و پس از قهرمانی در این مسابقات سهمیه حضور در لیگ دسته سه کشور را به دست آورد.

وی افزود: این تیم از همان ابتدای حضور در لیگ دسته سه کشور زیر نظر هیات فوتبال استان قزوین شروع به فعالیت کرد و با موفقیت در دور رفت و برگشت لیگ به دسته ۲ کشور صعود نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 نایب رئیس هیات فوتبال استان قزوین گفت: در دور رفت و برگشت لیگ دسته سه کشور، قزوین میزبان مسابقات بود که در نهایت تیم فوتسال بانوان پس از دور برگشت به مرحله نهایی لیگ دسته ۲ صعود کرد اما مسابقات آن با توجه به شیوع ویروس کرونا برگزار نشد.

کشتیرانی گفت: در سال ۱۳۹۹ با حمایت، پشتیبانی و پیگیری رییس هیات فوتبال استان قزوین، سهمیه حضور در لیگ یک بانوان کشور را دریافت کردیم و برای شرکت در مسابقات لیگ یک اعلام آمادگی نمودیم.

این مسوول اضافه کرد: در حال حاضر لیگ یک فوتسال بانوان کشور در هشت گروه در مناطق مختلف کشور در حال برگزاری است و تیم فوتسال استان قزوین در گروه ۲ قرار گرفته که شامل چهار تیم هیات فوتبال استان قزوین، استقلال ساری، فیزیوتراپی تهران و شارونای آبادان است.

وی افزود: تیم فوتسال استان قزوین با ۱۵ بازیکن بومی از استان به این رقابت ها اعزام شده است و از ۲۰ تا ۲۴ فروردین در تهران با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت.

برچسب‌ها فوتبال لیگ برتر فوتسال فوتسال لیگ برتر فوتسال زنان وزارت ورزش و جوانان استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال لیگ برتر فوتسال فوتسال فوتبال لیگ برتر فوتسال فوتسال لیگ برتر فوتسال زنان وزارت ورزش و جوانان استان قزوین اخبار کنکور هیات فوتبال استان قزوین فوتسال بانوان تیم فوتسال لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • درخواست حماس برای اعزام تیم‌های تخصصی پزشکی قانونی جهت شناسایی اجساد گورهای دسته‌جمعی
  • حماس: تیم‌های تخصصی برای شناسایی اجساد مفقودین اعزام شود
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • آخرین خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک