Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@08:42:15 GMT

(ویدئو) انتقاد روحانی از مواضع مقامات وزارت بهداشت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۶۰۶۸

(ویدئو) انتقاد روحانی از مواضع مقامات وزارت بهداشت

‍‍‍‍‍‍

فرارو- حسن روحانی رییس جمهور از برخی مواضع مقامات بهداشت و درمان درباره کنترل بیماری کرونا انتقاد کرد. او خواستار شنیده شدن صدای واحد از سوی مسئولین ستاد ملی کرونا شد. 

در روزهای اخیر وزیر بهداشت و برخی از معاونان او دستگاه های دیگری دولتی به ویژه وزارت کشور و میراث فرهنگی و گردشگری را در ممانعت از انجام سفرهای مردم در نوروز عامل اصلی ایجاد پیک چهارم کرونا در کشور می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایرج حریرچی، معاون کل وزارت بهداشت در این رابطه در گفت وگویی تلویزیونی گفته بود "برخی در ستاد ملی کرونا مانع شدند تا از فرصت طلایی عید برای خاموش کردن شعله‌های کرونا استفاده کنیم. نمی‌توانم اسامی این افراد را بگویم."

حریرچی به نوعی انگشت اتهام را به سمت وزارت کشور گرفته بود. 

پیش از ان نیز سهید نمکی وزیر بهداشت نیز از نبستن جاده ها و ممانعت ازا نجام سفرها انتقاد کرده بود. 

اما امروز حسن روحانی در این رابطه در جلسه ستاد ملی کرونا گفت: «صدای ستاد کرونا باید واحد باشد. همه اعضا باید از تصمیمات ستاد حمایت کنند و هرکسی در تلویزیون یک حرفی نزند تا بهانه به دست ضدانقلاب و ضد ایران ندهیم و کادر درمان را خسته نکنیم و نباید مردم را دچار یأس کنیم.» 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در روزهای اخیر و با بالا گرفتن شیوع کرونا در کشور شایعه اختلاف دو عضو اصلی ستاد کرونا یعنی وزیر کشور و وزیر بهداشت هم مطرح شد و گفته می شد وزیر کشور قهر کرده است که البته تکذیب شد.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: حسن روحانی وزارت بهداشت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!

مسعود ده‌نمکی با حضور در برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده به برخی سوالات و حواشی پیرامون فعالیت‌هایش پاسخ داد. ده نمکی با اشاره به دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد توضیح داد که از من برای وزارت ارشاد برنامه خواستند، من گفتم موقعیت پادشاهی‌ام را با وزارت عوض نمی‌کنم.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # کامران نجف‌زاده ، سینما سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • (ویدئو) واکنش بغض‌آلود وزیر اسبق بهداشت به مهاجرت بهترین شاگردانش از ایران
  • گزارش وزارت بهداشت درباره سرطان‌زایی سیگار‌های الکترونیک؛ زیر بار صدور مجوز نمی‌رویم
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • (ویدئو) واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن!
  • واکنش مسعود ده‌نمکی به پیشنهاد وزیر شدن! |‌ ویدئو
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • روسیه: ۱۰۴ پهپاد اوکراینی سرنگون شد