Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی گفت: هر مراسمی که بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب و پرونده قضایی برای آن تشکیل می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سیدجواد ایلالی امروز در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا برای همه مردم لازم الاجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تهدید علیه بهداشت عمومی مجازات است و تبعات خاص خود را به همراه دارد افزود: هر نوع اجتماعی که با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه باشد جرم است و از سوی دستگاه قضا پیگیری خواهد شد.

دادستان مرکز خراسان شمالی با بیان اینکه هر نوع تجمعی که با عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود ممنوع است و مجازات دارد اذعان داشت: مهمترین مسئله‌ای که در حال حاضر برای ما حائز اهمیت است برقراری بهداشت و سلامت عمومی جامعه می‌باشد.

روحانی: اگر مقررات کرونا در کاغد بماند و اجرا نشود خاصیتی ندارد/پروتکل‌ها 56 درصد مراعات می‌شودتخت‌های بیمارستانی برای بیماران کرونایی در استان البرز به سختی در حال تامین استمحدودیت‌های جدید کرونایی در استان گیلان آغاز شد

ایلالی تصریح کرد: در راستای این امر هر مراسمی که بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب می‌شود و پرونده قضایی برای آن تشکیل خواهد شد.

به گزارش تسنیم٬ استان خراسان شمالی جزو 12 استانی است که شیب ابتلای به کرونا در آن بسیار تند بوده و گونه غالب کرونا در خراسان شمالی از نوع جهش یافته انگلیسی است. پیش بینی می‌شود هفته آینده ارقام مبتلایان و فوتی‌های کرونا در استان تا حد زیادی افزایش داشته باشد.

انتهای پیام/311/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا رعایت پروتکل های بهداشتی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی

آفتاب‌‌نیوز :

غلامرضا شفیق با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی در این استان از بامداد امروز، اظهار کرد: این سامانه تمام استان را فراگرفته است.

وی توضیح داد: اکنون شدت بارندگی‌ها در شهرستان‌های بجنورد، شیروان، فاروج و اسفراین بیشتر از سایر نقاط استان است و شاهد آبگرفتگی در برخی نقاط شهرهای شیروان و بجنورد هستیم، اما با تلاش نیروهای شهرداری و ... کنترل شده است.

شفیق بیان کرد: بارش‌ها در سایر نقاط استان تاکنون مشکلی ایجاد نکرده است، اما باید مردم از اتراق در کنار رودخانه‌ها و قرار گرفتن در مسیر مسیل‌ها به‌طور جدی خودداری کنند. به علاوه، با توجه به اینکه جاده‌ها لغزنده‌اند رانندگان باید نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه اداره کل هواشناسی برای این استان هشدار نارنجی هواشناسی صادر کرده است، گفت: نیروهای امدادی و خدمات‌رسان در آماده‌باش قرار دارند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد
  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد