Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اسپانیایی توپچی ها می گوید تیمش برای تحقق خواسته های باشگاه لندنی، تلاش می کند.

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال می گوید این باشگاه برای قهرمانی در لیگ اروپا و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای فصل آینده، تحت فشار نیست و این موضوع همیشه وظیفه باشگاه لندنی بوده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، آرسنال در لیگ برتر انگلستان و در فاصله 8 هفته مانده به پایان رقابت ها در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد و از این رو بهترین شانس توپچی ها برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده، قهرمانی در لیگ اروپاست، جایی که آن ها در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها، در خانه با اسلاویا پراگ به تساوی دست پیدا کردند و حالا باید در خانه حریف به دنبال رستگاری و صعود به نیمه نهایی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، آرتتا، سرمربی اسپانیایی توپچی ها می گوید هیچ فشاری از بابت قهرمانی در لیگ اروپا روی شانه های تیمش قرار ندارد و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا همیشه وظیفه توپچی ها بوده است. او اظهار داشت:

کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، فشار نیست، بلکه مسئولیت ماست. باشگاهی که ما نماینده اش هستیم، خواسته های زیادی دارد و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا حداقل کاریست که می توانیم انجام دهیم و ما با گذشت زمان تلاش خواهیم کرد که این خواسته ها را تحقق بخشیم. 

آرسنال در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و با وست هم رده چهارمی نیز 10 امتیاز اختلاف دارد. در این میان آرتتا در پاسخ به این سوال که در صورت عدم راهیابی به مرحله بعدی لیگ اروپا، جایگاه آرسنال در جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس تا پایان فصل به چه شکل خواهد بود، گفت: 

اما و اگرهای زیادی وجود دارد. چه اتفاقی می افتد اگر در لیگ اروپا قهرمان شویم و سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کنیم؟ من ترجیح می دهم به این موضوع فکر کنم.

همچنین بخوانید:

میکل آرتتا: تساوی آرسنال برابر اسلاویا پراگ چیزی که انتظار داشتیم نبود سران آرسنال خواستار اخراج میکل آرتتا نیستند 

 

اخبار داغ 

اولین اعلام نتایج پروژه بزرگ تیم منتخب و برترین های قرن ورزش ایران (19 فروردین 1400) علی دایی: با علی کریمی قهر نبودم که بخواهم آشتی کنم ریحانه پارسا از تجاوز یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش گفت داور ال کلاسیکو عوض شد؛ خیل مانزانو به جای متئو لاهوز سوت می زند ورود جیمی جامپ برهنه به زمین / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا لیگ اروپا میکل آرتتا توپچی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم

سرمربی تیم فوتبال آرسنال از عملکرد شاگردانش مقابل چلسی در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس ابراز رضایت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در در دیداری معوقه از هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر انگلیس موفق شدند چلسی را در ورزشگاه امارات شهر لندن با نتیجه 5 بر صفر در هم بکوبند، گفت: با توجه به نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد، گل‌هایی که زدیم، بسته نگه داشتن دروازه‌مان و به طور کلی چیزی که با هواداران‌مان تجربه کردیم، شب جادویی بود.

وی افزود: بازی را واقعاً خوب شروع کردیم، بسیار مصمم بودیم و موقعیت‌های بسیار زیادی هم روی دروازه چلسی خلق کردیم. در ادامه کمی نامنظم بودیم و یکی دو توپ را در مناطق خطرناک لو دادیم، موقعیت‌هایی که چلسی می‌تواند شما را تنبیه کند. در نیمه دوم اما منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی از خود نشان دادیم. در خط حمله همان تهدید همیشگی را داشتیم و بابت به ثمر رساندن پنج گل و بسته نگه داشتن دروازه مقابل این تیم، به بازیکنان‌مان افتخار می‌کنیم.

آرتتا از برنامه‌ریزی مسؤلان فوتبال انگلیس انتقاد کرد

سرمربی آرسنال ضمن تمجید از هواداران این تیم بابت ایجاد جو فوق‌العاده در دربی شب گذشته لندن، صحبت‌های خود را اینطور به پایان برد: از این برد لذت می‌بریم، حالا کمی استراحت می‌کنیم و از چهارشنبه آماده‌سازی خود را برای بازی با تاتنهام آغاز خواهیم کرد.

آرسنال با این برد 77 امتیازی شد و صدرنشینی خود را تثبیت کرد، این در حالی است که لیورپول با 74 امتیاز و یک بازی کمتر جایگاه دوم را در اختیار  دارد و منچسترسیتی هم با 73 امتیاز و البته دو بازی کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهانبخش وارد لیگ قهرمانان اروپا شد
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • کاهش 25 درصدی دستمزد اریک تن هاخ در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • گل برای پوچ، یک اخراج پرسروصدا در راه است
  • طعنه هواداران چلسی به آرسنال؛ جام لیگ قهرمانان در استادیوم امارات رؤیت شد! + عکس
  • آرتتا: پوچ جای پدرم است، از او درس زندگی می‌گیرم