Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:16:39 GMT

لار میزبان اردوی تیم ملی آلیش و انتخابی تیم ملی کشتی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۶۷۶۸

لار میزبان اردوی تیم ملی آلیش و انتخابی تیم ملی کشتی

ایسنا/فارس مسئول هیئت کشتی شهرستان لارستان در استان فارس اعلام کرد که این شهرستان میزبانی اردوی تیم ملی کشتی آلیش بزرگسالان و مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی بزرگسالان کشور را اخذ کرده است.

داوود عسکرپور گفت: لارستان برای اولین بار در طول تاریخ ورزش کشتی، از بیست و هشتم فروردین‌ امسال به مدت پنج روز میزبان اردوی تیم ملی کشتی آلیش بزرگسالان است و رقابت‌های انتخابی تیم ملی برای حضور در پیکارهای قهرمانی جهان و آسیا را نیز از دوم اردیبهشت در سالن زنده یاد رزمیوش، میزبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از هیئت کشتی استان فارس، عسکرپور ادامه داد: پذیرش و تست کرونای ملی پوشان کشتی آلیش ایران در خوابگاه ورزشکاران شهدای صنعت نفت لار انجام می‌شود و پس از منفی بودن تست، ملی پوشان و دیگر عوامل اجرایی در قرنطینه کامل، فعالیت و تمرین خواهند کرد.

او با بیان اینکه 30 کشتی‌گیر در 6 وزن 60، 70، 80، 90، 100 و 100+ کیلوگرم در مسابقات انتخابی تیم ملی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند، افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی، مذهبی و سنتی و همچنین بازدید از مکان های باستانی تاریخی لارستان برای ملی پوشان و مربیان تیم ملی کشتی آلیش کشورمان تدارک دیده شده بود که متأسفانه به دلیل قرمز شدن شهرستان، تمام برنامه‌های جانبی لغو شد.

مسئول هیئت کشتی لارستان با اشاره به اینکه از علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی ایران و قهرمان جهان و المپیک برای حضور در رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آلیش دعوت شده است، گفت: در صورت عدم حضور علیرضا دبیر به علت مشغله کاری، درصدد هستیم تا از وجود حمید سوریان نائب رئیس فدراسیون کشتی و دارنده هفت مدال طلای جهان و المپیک در لار بهره ببریم.

عسکرپور خاطرنشان کرد: با شبکه های سراسری صدا و سیما هماهنگی لازم برای پخش گزارش اردو و انتخابی تیم ملی کشتی آلیش انجام شده است و درصدد هستیم تا مجوز پخش مستقیم این رقابت ها را از شبکه ورزش کسب کنیم.

او با بیان اینکه هزینه‌های برگزاری اردو و رقابت های انتخابی تیم ملی به‌ صورت غیردولتی و از محل کمک‌های خیرین تامین شده است، به پروژه‌های در حال ساخت هیئت کشتی لارستان پرداخت و گفت: زمین کشتی ساحلی با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال توسط خیر نیک اندیش لارستانی در لار احداث می شود و سعی می کنیم این پروژه در دهه فجر سال 1400 با حضور وزیر ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون کشتی افتتاح شود.

مسئول هیئت کشتی لارستان با بیان اینکه 70 کشتی‌گیر سازمان‌ یافته در این شهرستان فعال هستند، از تلاش برای احداث خانه کشتی با کمک خیرین ورزش دوست خبر داد و تاکید کرد: نگاه این هیئت تنها تمرکز بر مرکز شهرستان نیست بلکه در بخش‌ها و روستاهای تابعه نیز ورزش کشتی را مورد توجه قرار داده‌ایم و امیدواریم در بخش های مرکزی، صحرای باغ و بیرم نیز در آینده‌ای نزدیک ورزش کشتی را راه‌اندازی کنیم؛ ضمن اینکه سالن کشتی بخش بنارویه با اهدای یک تخته تشک کشتی از سوی هیئت کشتی لارستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی نوید راه‌اندازی کشتی آلیش بانوان در لارستان را داد و افزود: دوره آموزشی کشتی  آلیش بانوان توسط مریم احمدی قهرمان کشتی آلیش جهان و آسیا در لار برپا می شود و در آینده ای نزدیک دوره‌های مربی‌ گری و داوری کشتی را نیز در بخش آقایان و بانوان برگزار می‌کنیم.

مسئول هیئت کشتی لارستان با اشاره به دعوت یک کشتی گیر لارستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان، خاطر نشان کرد: برای اولین بار در طول تاریخ ورزش کشتی، محمدرضا عسکرپور به اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران دعوت شد که این امر افتخار بزرگی برای شهرستان به شمار می آید و این کشتی‌گیر لارستانی در این اردو رقابت تنگاتنگی را با قهرمانان آسیا و جهان داشته است.

عسکرپور به اهدای پاداش و حقوق برای قهرمانان کشتی و مربیان سازنده لارستان اشاره کرد و گفت: به کشتی گیرانی که در سطح کشور و بین المللی حائز مقام می شوند پاداش و حقوق ماهیانه تعلق می گیرد و به مربیان آنها نیز پاداش در خور شان اهدا می شود؛ ضمن اینکه هیئت کشتی لارستان برای مقام آوران مسابقات قهرمانی استان فارس نیز جوایزی در نظر می گیرد. 

وی با اشاره به اینکه تجلیل از پیشکسوتان و اعضای هیئت کشتی لارستان در برنامه های این هیئت است، گفت: در آئینی که با جضور علی بازیار رئیس کشتی های سنتی و ساحلی فدراسیون کشتی ایران، دکتر محمد موسایی رئیس هیئت کشتی استان فارس و دیگر مسوولان تاثیر گذار در ورزش لارستان برگزار و از 40 پیشکسوت، قهرمان و کادر هیئت کشتی لارستان تجلیل شد؛ ضمن اینکه این هیئت قدردان مسئولانی که قدمی برای پیشرفت کشتی لارستان بردارند، خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی کشتی آلیش هیئت کشتی لارستان انتخابی تیم ملی کشتی هیئت کشتی لارستان تیم ملی کشتی آلیش فدراسیون کشتی اردوی تیم ملی استان فارس ورزش کشتی کشتی گیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟

بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی، یک اردوی دیگر هم به تعویق افتاد و او در دو سه روز آینده دیداری با رئیس فدراسیون کشتی خواهد داشت.

طرفداری | دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از امروز (5 اردیبهشت) در کمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود. حسن یزدانی که بعد از کسب نشان نقره جهانی و طلای بازی‌های آسیایی کتف خود را جراحی کرد، قرار بود از این اردو به جمع شاگردان محسن کاوه اضافه شود و نامش همراه با هادی وفایی‌پور در میان دو دعوتی وزن 86 کیلوگرم دیده می‌شد.

با این وجود در روز شروع اردو، فدراسیون کشتی از تعویق بازگشت این کشتی‌گیر به جمع اردونشینان خبر داد و عنوان شد که این اتفاق با هماهنگی کادرفنی و فدراسیون کشتی اتفاق افتاده است اما علت این موضوع چیست؟

اینطور که پیداست یزدانی همچنان برنامه‌های درمانی‌اش را پیگیری می‌کند و باتوجه به اینکه قرار است در تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان محک بخورد و هنوز تا این رقابت‌ها فرصت باقی‌ است، یک اردوی دیگر نیز خارج از تهران برنامه‌های درمانی و آمادگی جسمانی‌اش را دنبال خواهد کرد و بعد از آن به اردو اضافه می‌شود.

ظاهراً قرار است او در روزهای پیش‌رو با رئیس فدراسیون کشتی نشستی داشته باشد تا علیرضا دبیر را در جریان وضعیت بدنی خود قرار دهد.

به نظر می‌رسد دبیر که رابطه خوبی با قهرمانان دارد، در سال المپیک به لحاظ فنی بیشتر در کنار اردونشینان باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • شرایط ملی پوش شدن ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی تیم ملی کشتی فرنگی اعلام شد
  • دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات میزبان اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان