Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@10:12:26 GMT

آغاز ساخت مجموعه تلويزيوني شهيد صياد شيرازي

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۶۷۹۳

آغاز ساخت مجموعه تلويزيوني شهيد صياد شيرازي

خبرگزاری آریا- همزمان با انتخاب آقای حبیب والی‌نژاد به عنوان تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی جدید مرکز سیمافیلم درباره شهید سپهبد صیاد شیرازی، گروه نویسندگان جلسات خود را با ستاد کل نیرو‌های مسلح و ارتش آغاز کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا، «مجید اکبرشاهی» مدیر گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم ضمن اعلام خبر فوق گفت: مجموعه تلویزیونی شهید «سپهبد صیاد شیرازی» کار گسترده و مهمی است؛ چرا که این شهید بزرگوار از بزرگان ارتش و جبهه‌های نبرد بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان هم در انقلاب اسلامی و هم در دوران دفاع مقدس نقش عمده و بسزایی داشتند. برای تولید اثری درباره این شهید بزرگوار باید همه جوانب کار در نظر گرفته شود؛ از این رو با دعوت از آقای حبیب والی‌نژاد به عنوان تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی امیدواریم کار خوب و موثری درباره این شهید ساخته شود.
وی درباره مقاطعی از زندگی شهید بزرگوار که در این مجموعه تلویزیونی به نمایش در خواهد آمد، گفت: به طور قطع بخش‌هایی از زندگی شهید صیاد شیرازی که در دوران دفاع مقدس سپری شده، مورد توجه قرار خواهد گرفت. همچنین نحوه ترور آن شهید بزرگوار از بخش‌های مهم سریال به شمار می‌آید.
آقای اکبرشاهی تأکید کرد: آقای حبیب والی‌نژاد به عنوان تهیه‌کننده به همراه آقای حسین حسنی - سرپرست نویسندگان - جلسات خود را با ستاد کل نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند؛ بنابراین گزارش، مرکز سیمافیلم تلاش دارد تا با ساخت زندگی سرداران جنگ و شخصیت‌های ملی نام و یاد آن‌ها را زنده نگه داشته و بخش‌های مختلف زندگی‌شان را به عنوان چراغ راه به مخاطب معرفی نماید. مجموعه‌های تلویزیونی مثل زندگی شهید باکری و شهید صیاد شیرازی از آن دست کارهاست که در این بین ساخت مجموعه تلویزیونی «عاشورا» با محوریت لشکر 31 عاشورا و شهیدان باکری به کارگردانی هادی حجازی‌فر در حال تصویربرداری است و صحبت‌هایی برای ساخت مجموعه تلویزیونی زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی هم مطرح است.
شهید سپهبد علی صیاد شیرازی یکی از فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران بود که در عملیات‌های مختلفی در هشت سال دفاع مقدس حضور داشت. شهید صیاد شیرازی که در زمان جنگ تحمیلی فرماندهی نیروی زمینی ارتش را به عهده داشت، در سال‌های پس از جنگ به جانشینی ستاد کل نیرو‌های مسلح رسید و در نهایت در 21 فروردین سال 1378 به دلیل ضربات متعددی که در زمان جنگ تحمیلی و در جریان عملیات مرصاد بر پیکره منافقین وارد کرده بود، توسط گروهک منافقین مقابل درب منزلش ترور شد و به شهادت رسید.
آقای حبیب والی‌نژاد از تهیه‌کنندگان به نام سینمای ایران است که در کارنامه کاری خود تهیه فیلم‌های سینمایی «ایستاده در غبار» (محمدحسین مهدویان)، «خروج» (ابراهیم حاتمی‌کیا) و «لباس شخصی» (امیرعباس ربیعی) را به ثبت رسانده است.
مجموعه تلویزیونی «سپهبد صیاد شیرازی» در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجموعه تلویزیونی صیاد شیرازی مجموعه تلویزیونی مرکز سیمافیلم شهید بزرگوار صیاد شیرازی زندگی شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود

رئیس صداوسیما در دیدار با عوامل «برمودا» به این نکته اشاره کرد که این برنامه تلویزیونی قابلیت ساخت در فصل‌های بعدی را دارد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیمان جبلی رئیس صدا و سیما در آخرین شب ضبط برنامه تلویزیونی «برمودا» شبکه نسیم با میزبانی از امیر دریادار سیاری، در جمع عوامل این برنامه حضور یافت و با بیان اینکه این برنامه با پشتیبانی یک اتاق فکر قوی طراحی شده است، گفت: برمودا در زیست‌بوم رسانه‌ای متنوع و رقابتی کنونی توانسته توفیق بزرگی را رقم بزند و تبدیل به اعتبار، نماد و یکی از ویژندهای سیما و شبکه نسیم شود.

وی افزود: موفقیت برنامه، مسئولیت تیم تولید را سنگین‌تر می‌کند تا در فصل‌های بعد به توقعات و انتظارات مخاطبانش که بالاتر رفته، پاسخ دهند و با ریل‌گذاری درستی که انجام شده، محتوای مدنظر را به افکار عمومی منتقل کنند.

رئیس رسانه ملی با بیان اینکه برمودا، قابلیت ساخت فصل‌های متعددی خواهد داشت که با اتکا به اتاق فکری قوی می‌تواند بدرخشد، گفت: این نکته را نیز باید مورد توجه قرار داد که برنامه نباید روی دور تکرار بیفتد و این رویش و زایش باید تداوم داشته باشد.

ساخت سریال‌های جدید «الف ویژه» در دستور کار تلویزیون

وی تحول رویکردی و بسط دامنه ساز و کارهای تولیدی مبتنی بر راهبردهای دوره جدید مدیریتی را ازجمله ویژگی‌های ساخت این مجموعه برشمرد و با تأکید بر محوریت محتوا در شاکله برنامه‌هایی چون برمودا، تصریح کرد که تحول محتوایی غایت همه تحول‌هاست و ضرورت دارد دست‌اندرکاران این برنامه و برنامه‌های مشابه آن به این موضوع توجه خاص داشته باشند و بدان اهتمام ورزند.

جبلی در خاتمه افزود:  باید از ظرفیت‌های به‌وجود‌آمده به موقع و بجا استفاده کرد و برمودا را که  روی‌هم‌رفته کار خوبی است، در مسیر پیشرفت یاری کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • بازیگر اخراجی‌ها کارگردان شد
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • ببینید | سه مجموعه تلویزیونی جدید میهمان سیما
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر