Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@11:45:06 GMT

مشکلات مالی و ساختاری باشگاه پارس جنوبی جم برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۷۰۲۱

مشکلات مالی و ساختاری باشگاه پارس جنوبی جم برطرف می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام موسی احمدی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حمایت از فعالیت‌های ورزشی در جنوب استان بوشهر را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و پیگیری‌های متعددی در این زمینه داشته‌ایم.

وی با اشاره به دیدار خود با مدیرعامل شرکت ملی نفت برای پیگیری و رفع مشکلات باشگاه پارس جنوبی جم اضافه کرد: در این دیدار بر لزوم حمایت مناسب از این باشگاه پرطرفدار تاکید کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تشریح مسائل و مشکلات باشگاه پارس جنوبی جم و اهمیت این تیم برای مردم حوزه جنوب استان تصریح کرد: رفع همه مشکلات مالی و ساختاری باشگاه ضروری است.

وی ادامه داد: پس از طرح این مشکلات، مدیرعامل شرکت ملی نفت در دستوری به معاونین و مسئولین شرکت ملی نفت با حمایتی تمام قد خواهان حل مشکلات مالی و پرداخت بدهی‌های این باشگاه در اسرع وقت شد.

احمدی خاطرنشان کرد: همچنین پیرو درخواست‌های صورت گرفته، مدیرعامل شرکت ملی نفت حمایت کامل و جامع وزارت نفت از باشگاه پارس جنوبی را طی دستوری به معاونین و منطقه ویژه پارس جنوبی ابلاغ کرد.

کد خبر 5185573

منبع: مهر

کلیدواژه: پارس جنوبی بوشهر وزارت نفت مجلس شورای اسلامی تیم فوتبال پارس جنوبی جم موسی احمدی پارس جنوبی جم ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا گرگان ستاد ملی مقابله با کرونا انتخابات 1400 محدودیت های کرونایی ماه مبارك رمضان اردبیل هفته هنر انقلاب اسلامی ایلام باشگاه پارس جنوبی شرکت ملی نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با صدور حکمی، سیاوش میرحاجی را به‌عنوان مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، مرتضی شاهمیرزایی در جریان سفر میدانی خود به عسلویه، مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌ها را در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب کرد.

وی در آیین معرفی سیاوش میرحاجی به‌عنوان نماینده بخش حاکمیت در این منطقه، بر اجرای دستورالعمل‌ها و قوانین مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از سوی شرکت‌های پتروشیمی تاکید و آن را الزام‌آور دانست.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با بیان اینکه تمامی هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی باید به‌صورت منسجم و یکپارچه بر اجرای قوانین و دستورالعمل‌های موجود پایبند و متعهد باشند، بیان کرد: واحدهای ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل پتروشیمی‌ها باید به فناوری‌ها و تجهیزات روز مجهز شوند و ملزوم‌های خود را برای استفاده در شرایط احتمالی بحران در اختیار داشته باشند.

شاهمیرزایی گفت: باید سطح منطقه در مدیریت بحران همواره بالا باشد تا در رویارویی با شرایط اضطراری و بحران بتوان با آمادگی کامل هماهنگی‌های لازم را در تمام زمینه‌های اجرایی معمول کرد.

وی با اشاره به هدف‌گذاری‌های انجام شده در مسیر تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی تصریح کرد: هم‌زمان با تلاش برای رسیدن به برنامه‌ریزی‌های انجام شده باید همه جوانب را همسو با توسعه مورد توجه قرار داد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • تولید ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های پارس جنوبی
  • تولید بیش از ۱۹۶ میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی
  • مدیریت پسماندها خیلی از مشکلات محیط زیست را برطرف می‌کند
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور درحال حل‌شدن هستند
  • مدیر شرایط اضطراری و بحران پتروشیمی‌های منطقه ویژه پارس منصوب شد
  • رئیسی: مشکلات آبی و برقی کشور در حال حل شدن هستند
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد