Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@02:19:49 GMT

پذیرش سطح ۲ و ۳ در مدرسه تخصصی قرآن و عترت آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۷۰۳۲

پذیرش سطح ۲ و ۳ در مدرسه تخصصی قرآن و عترت آغاز شد

حجت الاسلام گلشن آبادی گفت:پذیرش طلبه سطح ۲ و ۳ پیوسته در دو رشته «تفسير و علوم قرآن» و «تاريخ و سيره اهل‌ بیت ع» تا پایان اردیبهشت ‌ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

حجت‌الاسلام «نعمت اله گلشن ‌آبادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد بیان كرد: مدرسه تخصّصي قرآن و عترت در راستاي تحوّل این حوزه علمیه در سال ۱۳۹۶ تأسیس‌شده است و در جهت بهره‌برداري هرچه بيشتر از فيوضات علمي و معنوي قرآن كريم و اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام به فعاليت مي‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدير مدرسه تخصصي قرآن و عترت افزود: در اين مدرسه تخصّصي برنامه‌های علمي، آموزشي و پژوهشي متنوعي در حال اجرا می‌باشد كه برگزاري دوره‌های تخصّصي سطح ۲ و ۳ پیوسته در دو رشته «تفسير و علوم قرآن» و «تاريخ و سيره اهل‌بیت علیهم‌السلام» ازجمله اين برنامه‌ها است.

 

وی با اشاره به پذيرش رشته‌هاي تخصّصي كه براي پنجمین سال پياپي در این مدرسه انجام مي‌پذيرد، خاطرنشان کرد: طلاب علاقه‌مند و مستعد پايه پنج و بالاتر پس از ثبت‌نام و احراز شرايط اوليه، در مصاحبه علمي و عمومي باهم به رقابت خواهند پرداخت و درنهایت، داوطلبین مستعد پذيرفته خواهند شد.

 

حجت‌الاسلام گلشن ‌آبادی با اشاره به اينكه رويكرد رشته‌هاي تخصصي اين مدرسه «تربيت مدرّس » است، تأکید كرد: متوسط طول دوره‌های تخصّصي سطح ۲ و ۳ پیوسته، بدون احتساب پایان‌نامه ۴ سال است كه در اين مدت، طلاب با مباني، اصول و كاركردهاي رشته‌ي خود آشنا شده و مهارت ارائه و تدريس مباحث مربوطه را خواهند آموخت.

 

مدير مدرسه تخصصي قرآن و عترت ادامه داد: اعطاي دانشنامه تخصّصي سطح۳، امكان ادامه تحصيل در مقطع سطح چهار تخصصي و دكتري، بهره‌مندي از اساتيد برجسته حوزه و دانشگاه، امكان تدريس دروس مرتبط در مدارس علميه و... ازجمله مزاياي تحصيل در اين مدرسه تخصّصي است.

 

وی بابیان اینکه ثبت‌نام این مدرسه تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت، گفت: علاقه‌مندان مي‌توانند جهت كسب اطلاعات بيشتر در خصوص شرايط، مزايا، اساتيد و نيز ثبت‌نام در آزمون این مدرسه به کانال پذیرش در پیام‌رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/pmqekh مراجعه کرده و يا با شماره‌های ۰۵۱۳۲۰۰۸۶۶۷ و ۰۹۱۵۶۹۳۷۴۶۳ تماس بگیرند.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدرسه قرآن و عترت پذیرش پذیرش طلبه حوزه علمیه قرآن و عترت سطح ۲ و ۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام خمینی (ره) شهرستان خمین با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات در سه روز و در شکل اردوی تفریحی و رقابتی برای دانش آموزان پسر و دختر به صورت مجزا در حال برگزاری است.

اسکندری افزود: حدود ۳۰۰ دانش آموز پسر و ۳۰۰ محصل دختر در این دوره به رقابت می‌پردازند.

او با اشاره به اینکه این مسابقات در قسمت‌های و رشته‌های تحقیقی و آوایی برگزار می‌شود، ادامه داد: رشته‌های آوایی شامل حفظ قرآن کریم، ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی قرآن، اذان و مداحی مخصوص پسران در حال برگزاری است.

مسئول برگزاری این دوره از مسابقات گفت: رشته‌های پژوهشی نیز شامل تفسیر یا فهم قرآن کریم، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام و انشاء نماز است.

او ادامه داد: این دوره از مسابقات به دلیل حضور دانش آموزان در اردوگاه شامل فوق برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی متنوع است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۸۰ فرهنگی در مسابقات قرآن و عترت درمبارکه
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
  • ۷۱۷ قمی در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم شرکت کردند
  • برگزاری آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن در یزد
  • ۴۰۳ مدرک تخصصی حفظ قرآن در یزد صادر شده است
  • شرکت ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران