Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@19:14:09 GMT

بورس هفته را با چراغ قرمز آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۵۳۷۱۲۸

بورس هفته را با چراغ قرمز آغاز کرد

بازار سرمایه هفته جدید را با چراغ قرمز آغاز کرد و شاخص کل بورس بیش از ۹۰۰۰ واحد کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۹۱۵۱ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۲۴۰ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۹۳۹ واحد کاهش در رقم ۴۳۶ هزار و ۱۷۴ واحد ایستاد.

در این بازار ۱۸۲ هزار معامله به ارزش ۱۶ هزار و ۲۱۹ میلیارد ریال انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تأمین اجتماعی، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی چادرملو، پالایش نفت اصفهان و معدنی و صنعتی گلگهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس هم با ۷۲ واحد کاهش رقم ۱۷ هزار و ۸۵۲ واحد را ثبت کرد.

معامله‌گران این بازار ۸۳ هزار معامله انجام دادند که ۳۸ هزار و ۱۶۸ میلیون ریال ارزش داشت.

پلیمر آریاساسول، بیمه پاسارگاد، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تأمین، پتروشیمی مارون، فولاد هرمزگان جنوب و گروه توسعه مالی مهرآیندگان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بورس واحد کاهش شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس

در انتهای معاملات امروز یکشنبه (۹ اردیبهشت) بازار سرمایه، شاخص کل بورس با کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۸۴ هزار واحدی قرار گرفت. فملی، فولاد و شپنا سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند فملی، فولاد و شپنا سه نماد پرتراکنش بودند. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش هزار و ۳۹۵ واحدی روی پله ۷۶۵ هزار و ۴۵ واحدی قرار گرفت.

برترین گروه صنعتی بورس و فرابورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۲۸۲ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین فلزات اساسی و شیمیایی‌ها در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس

افران، اهرم و فیروزا ۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های ذوب،   فردا ۲ و شستا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۲۸۴، اوصتا ۴  و اعتماد  بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها کرمان، اوصتا ۴ و اونیکس ۲  بیشترین حجم معامله را در فرابورس تجربه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • کاهش ۲۰ هزار و ۱۴۴ واحدی شاخص کل بورس
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • شاخص بورس هزار واحد رشد کرد
  • رشد هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت