Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد مجیدی تیمش را در آستانه لیگ قهرمانان، پنهان کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال استقلال در شرایطی خودش را آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا می کند که فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها شیوه جدیدی را در این دوره از حضورش در استقلال را در پیش گرفته است.

استقلال در طول هفته‌های گذشته به دلایل مختلفی خبرساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ماجرای اخراج محمد دانشگر بعد از بازی با پیکان در جام حذفی گرفته تا ابتلای چند بازیکن این تیم به ویروس کرونا و کنار گذاشتن مدد جباری مسئول تدارکات این تیم.

تمام این موارد دست به دست هم داده تا مجیدی تصمیم بگیرد تیمش را در آستانه آسیا مخفی کند. به درخواست سرمربی استقلال، هیچ تصویری از تمرینات این تیم در روزهای گذشته منتشر نشده تا او دستش را برای حریفان آسیایی‌اش رو نکند.

مجیدی که در بازگشت به استقلال، به نسبت فرهاد فصل نوزدهم تا حدودی متفاوت شده، امیدوار است مخفی کردن تیمش، در آسیا جواب دهد و استقلال بتواند از مرحله گروهی صعود کند. تصمیمی که تا یکی دو هفته دیگر مشخص می‌شود که به نفع استقلال بوده یا نه.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا فرهاد مجیدی استقلال فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۵۳۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال العین امارات با وجود شکست ۱-۲ برابر الهلال در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به واسطه برتری ۲-۴ در دیدار رفت، راهی فینال این مسابقات شد.

العینی‌ها که تنها قهرمانی خود در این تورنمنت را در سال ۲۰۰۳ به دست آوردند، از آن مسابقات یک فوق ستاره ایرانی را به خاطر دارند که محبوبیت بی‌نظیری در استقلال دارد؛ فرهاد مجیدی!

فرهاد که پیش از بازی هم با انتشار ویدیو گلزنی خود در نیمه‌نهایی آن مسابقات برای العین و شاگردان کرسپو آرزوی موفقیت کرده بود، حالا با انتشار تصویری از عکس تیمی العینِ قهرمان آسیا با حضور خودش، صعوا به فینال را به اعضای تیم سابق خود، تبریک گفت.

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی مهمان ویژه فینال لیگ قهرمانان آسیا شد!
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • یک استقلالی میهمان افتخاری فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • فرهاد مجیدی مهمان مخصوص فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!